Creșterea ratelor de click fără eforturi suplimentare este visul oricărui marketer digital. O valoare CTR mare e unul dintre cei mai relevanți indici ai succesului unei campanii publicitare. Prin utilizarea tehnologiilor care anticipează comportamentul utilizatorului în funcție de activitățile anterioare și recomandă cea mai bună ofertă de produs, brandurile pot crește valorile CTR. Astfel, pot ajunge la cei mai relevanți potențiali clienți cu același buget alocat anterior.
Tehnologia bazată pe algoritmi deep learning folosită de RTB House constă în modele de procesare inspirate din mecanismele de funcționare ale creierului uman. Modelele de programare bazate pe rețelele neurale permit computerelor să învețe din datele observaționale într-un mod similar celui în care creierul uman învață din ceea ce experimentează și din datele colectate. RTB House utilizează această tehnologie pentru a contura mai clar potențialul de click al utilizatorului, fără să fie necesară expertiza umană.
Algoritmii implementați recent de RTB House permit anticiparea cu acuratețe a click-urilor date pe reclame. Numărul total de click-uri crește cu până la 16,5%, menținând aceleași limite de buget.
Estimarea ratei de click este a patra implementare majoră a algoritmilor de deep learning realizată de RTB House. Datorită unei abordări inovatoare, rata de click și algoritmii pentru determinarea probabilității de conversie pot crește performanța retargetingului cu până la 29%. Mai mult, recomandările făcute cu ajutorul tehnologiei deep learning cresc eficiența selecției produselor de către client cu până la 41% raportat la campaniile care nu folosesc această metodă.
Datorită schimbărilor la nivelul algoritmilor companiei, tehnologia de retargetare se bazează acum pe deep learning pentru toate nivelurile procesului de advertising. “Am lucrat la aceste inovații timp de un an și jumătate, actualizând constant soluția. Am ajuns în punctul în care 100% din algoritmii noștri se bazează pe componentele deep learning, ridicând nivelul de eficiență al clienților în activitatea online. Acordăm o atenție deosebită industriilor precum turismul, unde modelele de cumpărare sunt dinamice și greu de anticipat. În acest context, algoritmii susținuți de deep learning pot reacționa mai bine la nevoile utilizatorilor. E o îmbunătățire vastă, în raport cu alte metode folosite în mod obișnuit în retargeting“, a explicat Bartłomiej Romański, CTO RTB House.