Românii fac cumpărături de pe site-urile de modă și de șase ori pe lună

22 iun. 2017 22 iun. 2017

Conform unei cercetări realizate de Answear.ro și iSense Solutions, 93% dintre cumpărătorii online achiziționează articole vestimentare cel puțin o dată pe lună. Dintre aceștia, adevărații pasionați de modă ajung să comande chiar și de șase ori în 30 de zile.

Românii fac cumpărături de pe site-urile de modă și de șase ori pe lună

Conform unei cercetări realizate de Answear.ro și iSense Solutions, 93% dintre cumpărătorii online achiziționează articole vestimentare cel puțin o dată pe lună. Dintre aceștia, adevărații pasionați de modă ajung să comande chiar și de șase ori în 30 de zile.

”Segmentul de fashion online înregistrează una dintre cele mai rapide creșteri din eCommerce-ul local, de aproximativ 50% în fiecare an. Este o categorie ce categoric încă nu și-a atins potențialul maxim. De asemenea, magazine precum Answear.ro sunt și o sursă de inspirație pentru cumpărători. Astfel, experiența oferită trebuie să fie una cât mai plăcută, iar imaginile de produs și clipurile de prezentare să arate cu adevărat impecabil”, menționează Raluca Radu, Country Manager Answear România.

Pantofii sport sau eleganți sunt articolele vestimentare preferate de 71% dintre cumpărători, în timp ce 49% dintre aceștia optează în primul rând pentru rochii sau genți și rucsacuri.

Sumele cheltuite de români pe site-urile de modă variază între 101 lei pentru o pereche de pantaloni și 257 lei pentru o pereche de pantofi. În medie, o rochie comandată online ajunge să coste cel mult 215 lei, iar o geantă cel puțin 124 lei.

Principala sursă de informare a cumpărătorilor din mediul online este tot spațiul virtual. Astfel, 68% dintre aceștia apelează la motoarele de căutare pentru a găsi informații despre magazinele online pe care le vizitează și ofertele acestora, în timp ce 54% dintre ei merg pe recomandările primite din partea prietenilor și a cunoștințelor. Aproape tot la fel de mulți, respectiv 51% dintre cumpărători, se informează apelând la canalele de Social Media. Domnii preferă să se informeze și de la emisiunile TV, cu o medie de 24% față de 11% în cazul doamnelor.  

Studiul a fost realizat în parteneriat cufirma de cercetare iSense Solutions, pe un eșantion de 604 respondenți din mediul urban, majoritar femei, cu vârste curpinse între 25 și 40 ani. Cei mai mulți dintre aceștia au studii universitare (59%) și un venit mediu lunar de aproximativ 3.600 lei. 72% dintre respondenți sunt căsătoriți sau locuiesc împreună cu persoana iubită, având în medie un singur copil.

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!