Rezultatele studiului Mediawrite pe anul 2015 versus miza Softlead

29 octombrie 2015

Trenduri dot ro marketing online este primul studiu din România cu privire la trendurile din marketing online și, prin extensie, în mediul digital. Demarat pentru prima dată în 2013, acesta se află în perioada 2015-2016 la ediția cu numărul 4.

Rezultatele studiului Mediawrite pe anul 2015 versus miza Softlead

Trenduri dot ro marketing online este primul studiu din România cu privire la trendurile din marketing online și, prin extensie, în mediul digital. Demarat pentru prima dată în 2013, acesta se află în perioada 2015-2016 la ediția cu numărul 4.

Inițiativa este susținută și implementată de Mediawrite The Web Content-Media Agency.

Conform studiului publicat de Mediawrite referitor la topul celor mai importante 10 obiective de marketing online/digital pentru anul 2015, primele poziții sunt ocupate de: generarea de vânzări, conectarea cu cât mai mulți clienți (prin tehnici și strategii de tipul newsletter, social media etc.), precum și creșterea volumului de vânzări către clienți actuali sau ce fac parte din portofoliul companiei.

Din punctul de vedere al obiectivelor noi vizate de companii pentru anul 2015, din punctul de vedere al strategiilor și tacticilor de online/digital marketing, au fost vizate: creșterea volumului de vânzări către clienți și foști clienți, expunerea brandului sau a companiei și îmbunătățirea managementului marketing-ului online/digital.

De asemenea, în topul celor 10 priorități de marketing online/digital pentru cei cu tranzacții preponderent online se regăsesc: creșterea volumului de vânzări, generarea de noi vânzări și creșterea traficului site-ului (organic, recomandări etc.).

Poziția Softlead

Reflectarea rezultatelor studiului în industria software și, mai exact a fluxului de generare de lead-uri este una de congruență sau de perfectă suprapunere. Obiectivele companiilor ce furnizează servicii și aplicații informatice din industria IT&C vizează în mod special creșterile constante ale volumelor de vânzări, ale bazelor de date de potențiali clienți, precum și expunerea constantă redată în mediile online și offline. Mai mult decât atât, poate fi vorba, cu siguranță, despre un mix perfect și constant implementat între strategiile de marketing și de vânzări, ca suport real pentru departamentele dedicate din cadrul organizațiilor.

Pornind de la toate aceste aspecte, în cadrul platformei Softlead companiile listate și business-urile complementare regăsesc o arie largă de expunere prin canale specifice fluxurilor de vânzări, precum și celor de marketing. Un tool (Lead Generation Tool) extrem de important în acest sens este implementat în cadrul platformei Softlead și oferă acces la un set complet de informații despre companiile care au solicitat informații sau implementarea rapidă a unei soluții software pentru propriul business.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Kaspersky prezintă o soluție cloud creată pentru a contracara trișatul în domeniul eSports

Kaspersky a făcut primul pas în protejarea fair play-ului în domeniul eSports: compania a introdus o versiune beta a noii sale soluții Kaspersky Anti-Cheat pentru a ajuta organizatorii să combată trișorii. Cu această nouă ofertă cloud, Kaspersky detectează în timp real tentativele de a trișa și furnizează rapoarte automate clientului, care poate apoi să ia o decizie ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

SAP Business One HANA, tranzacţional şi analitic într-o singură platformă

Dacă aveţi în plan implementarea SAP Business One, trebuie să decideţi ce versiune a sistemului ERP alegeţi. În funcţie de tipul bazei de date, aveţi două opţiuni: SAP Business One pentru Microsoft SQL (baza de date relaţională standard) sau SAP Business One pentru SAP HANA (baza de date pe tehnologie in-memory computing). 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

De ce e nevoie de normarea industriei de robotică?

Era digitală înseamnă, printre multe altele, şi automatizarea extinsă a proceselor robotice (RPA). Tehnologia scuteşte oamenii de efectuarea unor ore nenumărate de sarcini repetitive şi secvenţiale, fără o mare valoare adăugată. Însă aceşti “boţi” care definesc automatizarea nu înseamnă şi scutirea de existenţa unor ameninţări de natură informatic...

Citește articolul arrow_forward