Revista Business Magazin lucreaza la catalogul CELE MAI INOVATOARE COMPANII DIN ROMANIA – BUSINESS MAGAZIN, editia 2015.
Acesta este un catalog al companiilor inovatoare, care au creat, au adoptat sau au introdus in procesul tehnologic sau managerial produse sau procese inovatoare, metode de organizare si de marketing, care au avut drept rezultat o imbunatatire semnificativa fata de perioada anterioara.
In acest sens, companiile dunt invitate sa-si depuna candidatura cu proiectele pe care le considera inovatoare pana pe 25 octombrie.
Conform Institutului National de Statistica, o companie din cinci din Romania inoveaza si este vorba in special de marile companii, care folosesc, creeaza, aduc in tara sau experimenteaza procese noi si deosebite de productie, tehnologice, de management, de marketing si de imbunatatire a serviciilor. Ne adresam si companiilor mici, care gandesc si produc aplicatii care imbunatatesc sau sprijina companiile sau simplii cetateni, care propun pietei tehnologii, masini, utilaje sau softuri noi.
Cu alte cuvinte, o companie inovatoare este o companie care introduce un nou tip de ambalaj ecologic, o companie care produce energie mai curata, o companie care adopta metode sanatoase si noi de procesare a hranei, o companie care foloseste procedee noi de management si de marketing, o companie care aduce in relatia cu clientii produse sau procese moderne, de ultima generatie.
In urmatoarele doua saptamani (termen de aplicare: 25 octombrie), Business Magazin ii invita pe participanti sa trimita propunerile si povestile legate despre modul cum a ales sa inoveze compania reprezentata.
In functie de raspunsuri, cu ajutorul unui juriu, vor fi alese cele mai relevante, urmand a fi prezentate si premiate in cadrul unei gale special.
Punctaje mai bune vor primi inovatiile dezvoltate pe plan local si de data recenta.
Proiectele care au aparut in editia de anul trecut nu mai sunt eligibile pentru candidatura anul acesta.
Pentru a intra in competitie, prezentarea trebuie sa cuprinda:
1. datele companiei - numar de angajati, cifra de afaceri;
2. descrierea inovatiei:
- tipul (tehnic, de management, de marketing),
- provenienta (inovatia a fost dezvoltata in cadrul companiei, a fost cumparata, a venit odata cu cresterea companiei; de unde a plecat ideea procesului de inovatie etc),
- elementul de noutate (inovatia a fost folosita pentru prima data in Romania, in lume, in domeniu).
3. efectele inovatiei (asupra finantelor companiei, asupra calitatii mediului de afaceri, a vietii oamenilor, a partenerilor de afaceri, a societatii in ansamblu);
4. descrierea procesului de punere in practica a inovatiei: persoane implicate, durata, detalii tehnice si cost.
Punctaje mai bune vor primi inovatiile dezvoltate pe plan local si de data recenta.
Proiectele care au aparut in editia de anul trecut nu mai sunt eligibile pentru candidatura anul acesta.
Pentru detalii si explicatii, va rugam sa scrieti pe adresa [email protected].