Reinventarea mailului vine de la Google prin lansarea aplicației Inbox

23 octombrie 2014

Google anunță lansarea, în variantă beta, a aplicației Inbox, ce poate fi descărcată pe terminalele ce dispun de sisteme de operare iOS și Android. Strategia vine ca un răspuns oferit schimbului tot mai mare de mesaje prin intermediul poștei electronice. În medie, zilnic, un utilizator trimite între 20-30 de e-mail-uri, așadar o aplicație specializată și prietenoasă era un pas așteptat.

Reinventarea mailului vine de la Google prin lansarea aplicației Inbox

Google anunță lansarea, în variantă beta, a aplicației Inbox, ce poate fi descărcată pe terminalele ce dispun de sisteme de operare iOS și Android. Strategia vine ca un răspuns oferit schimbului tot mai mare de mesaje prin intermediul poștei electronice. În medie, zilnic, un utilizator trimite între 20-30 de e-mail-uri, așadar o aplicație specializată și prietenoasă era un pas așteptat.

Specialiștii Google au lucrat în ultimii ani la un proiect numit Bigtop, ce își propunea reinventarea modului în care un utilizator primește un e-mail, precum și acțiunile pe care le face ulterior: filtrarea, citirea sau ștergerea e-mail-urilor. Rezultatul acestui proiect este chiar Inbox, iar în acest moment funcționează pe bază de invitație. Pentru a beneficia de o astfel de invitație, este suficient să trimiteți un mesaj la adresa [email protected], urmând să o primiți.

Aplicația Inbox este creată de acceași echipă care a adus în fața utilizatorilor și Gmail, dar vorbim despre un alt tip de Inbox, acesta fiind concentrat asupra acelor instrumente din cadrul căsuței de e-mail care sunt cele mai folosite. Google pune accent, în acest fel, pe eficientizarea pașilor în interiorul clientului de e-mail, ajutând utilizatorul să își urmărească prioritățile și să își creeze alerte, inclusiv acelea de a suna persoanele cele mai apropiate, așa cum sugerează gigantul pe blogul oficial.

Aplicația Inbox se comportă asemănător unui asistent personal, mereu „atent” la gestionarea agendei, a listei de atribuții, a configurării alertelor și a asigurării că utilizatorul va performa conform datelor pe care Inbox le stochează prin diferite canale de care dispune (Google Maps, Contact List/Agenda etc.).

De asemenea, foarte interesant este și faptul că prima impresie pe care o lasă interfața aplicației, din punctul de vedere al experienței utilizatorului, este aceea că Inbox diferă mult de Gmail, fapt vizat de Google.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward