QNAP a lansat QRM+, o soluție pentru administrarea centralizată a echipamentelor din rețea

25 octombrie 2017

QNAP a lansat în mod oficial QRM+ (QNAP Remote Manager Plus), o soluție destinată departamentelor IT pentru administrarea centralizată a echipamentelor din rețea.

QNAP a lansat QRM+, o soluție pentru administrarea centralizată a echipamentelor din rețea

Combinând managementul integrat pentru mai multe dispozitive cu o interfață prietenoasă, QRM+ maximizează eficiența echipelor IT prin centralizarea administrării dispozitivelor din rețea (servere, calculatoare, thin client etc) și simplifică implementarea, monitorizarea și rezolvarea eventualelor problemele.

“QRM+ furnizează personalului IT o soluție cu o singură interfață pentru identificarea dispozitivelor, administrarea și monitorizarea lor,” a declarat Floyd Sung, Senior Project Manager în cadrul QNAP. “Pentru personalul IT ce se confruntă cu medii cu dispozitive multiple, QRM+ poate reduce semnificativ orele de lucru și costurile cu sarcinile de zi cu zi și întreținerea de rutină,” a adăugat acesta.

Management centralizat în browser-ul web: detectează, răspunde, monitorizează și administrează resursele rețelei cu cea mai înaltă eficiență

QRM+ dispune de o interfață ușor de folosit, bazată pe HTML 5, compatibilă cu Windows, Ubuntu, Debian și CentOS. Aceasta permite administrarea de la distanță prin aplicații bazate pe agenți (necesită QRMAgent) sau fără acestea (compatibile IPMI, suportă IPMI 2.0). QRM+ suportă de asemenea, KVM (Keyboard, Video, Mouse) peste protocolul IP pentru a crește eficiența, permițând multiplilor clienți să se conecteze de la distanță la un server utilizând KVM, precum și să urmărească toate acțiunile cu KVM pentru depanare și audit.

Management vizual: Descoperirea dispozitivelor și topologia

Tabloul de bord poate fi personalizat pentru a se potrivi nevoilor specifice ale dispozitivelor. QRM+ utilizează topologia rețelei pentru a descoperi dispozitivele din rețea și cartografiază întreaga infrastructură, incluzând starea conexiunilor, tipul dispozitivelor și starea acestora.

Maximizează productivitatea rețelei IT și a angajaților

QRM+ include alerte pentru a asista personalul IT în rezolvarea problemelor, furnizând jurnale pentru depanarea ulterioară și instrumente suplimentare pentru îmbunătățirea eficienței activității personalului IT prin reducerea timpilor morți și a costurilor.

Cerințe de sistem & disponibilitate

  • QNAP NAS cu sistem de operare QTS 4.3.0 (sau mai recent): TS-x53B, TS-x53BU, TS-453BT3, TVS-x73, TS-x85.
  • QNAP NAS cu sistem de operare QTS 4.2.2 (sau mai recent): TS-x53U, TS-x53A, TS-x51U, TS-x51A, TS-x51+, TS-x51, TVS-x63+, TVS-x63, TS-x63U, TS-x70, TVS-x71, TS-x80, TVS-x82, TVS-882BR, TVS-x82T, TVS-x82ST, TVS-x82TU, TES-x85U, TDS-x89U
  • Serriile QNAP NAS cu sistem de operare QTS 4.2.2 (sau mai recent): TS-x79 Pro, TS-x79U-RP, TS-ECx79U-RP, TS-ECx79U-SAS-RP, SS-ECx79U-SAS-RP
  • Seriile IEI QGW cu sistem de operare QTS 4.2.1 (sau mai recent): TANK-860-QGW, TANK-760-QGW.
  • Sistemul NAS/QGW trebuie să aibă minimum 4GB RAM.

QRM+ este disponibil acum din QTS App Center. Aflați mai multe despre QRM+ la https://www.qnap.com/solution/qrm/en/.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward