QNAP a lansat QRM+, o soluție pentru administrarea centralizată a echipamentelor din rețea

25 octombrie 2017

QNAP a lansat în mod oficial QRM+ (QNAP Remote Manager Plus), o soluție destinată departamentelor IT pentru administrarea centralizată a echipamentelor din rețea.

QNAP a lansat QRM+, o soluție pentru administrarea centralizată a echipamentelor din rețea

Combinând managementul integrat pentru mai multe dispozitive cu o interfață prietenoasă, QRM+ maximizează eficiența echipelor IT prin centralizarea administrării dispozitivelor din rețea (servere, calculatoare, thin client etc) și simplifică implementarea, monitorizarea și rezolvarea eventualelor problemele.

“QRM+ furnizează personalului IT o soluție cu o singură interfață pentru identificarea dispozitivelor, administrarea și monitorizarea lor,” a declarat Floyd Sung, Senior Project Manager în cadrul QNAP. “Pentru personalul IT ce se confruntă cu medii cu dispozitive multiple, QRM+ poate reduce semnificativ orele de lucru și costurile cu sarcinile de zi cu zi și întreținerea de rutină,” a adăugat acesta.

Management centralizat în browser-ul web: detectează, răspunde, monitorizează și administrează resursele rețelei cu cea mai înaltă eficiență

QRM+ dispune de o interfață ușor de folosit, bazată pe HTML 5, compatibilă cu Windows, Ubuntu, Debian și CentOS. Aceasta permite administrarea de la distanță prin aplicații bazate pe agenți (necesită QRMAgent) sau fără acestea (compatibile IPMI, suportă IPMI 2.0). QRM+ suportă de asemenea, KVM (Keyboard, Video, Mouse) peste protocolul IP pentru a crește eficiența, permițând multiplilor clienți să se conecteze de la distanță la un server utilizând KVM, precum și să urmărească toate acțiunile cu KVM pentru depanare și audit.

Management vizual: Descoperirea dispozitivelor și topologia

Tabloul de bord poate fi personalizat pentru a se potrivi nevoilor specifice ale dispozitivelor. QRM+ utilizează topologia rețelei pentru a descoperi dispozitivele din rețea și cartografiază întreaga infrastructură, incluzând starea conexiunilor, tipul dispozitivelor și starea acestora.

Maximizează productivitatea rețelei IT și a angajaților

QRM+ include alerte pentru a asista personalul IT în rezolvarea problemelor, furnizând jurnale pentru depanarea ulterioară și instrumente suplimentare pentru îmbunătățirea eficienței activității personalului IT prin reducerea timpilor morți și a costurilor.

Cerințe de sistem & disponibilitate

  • QNAP NAS cu sistem de operare QTS 4.3.0 (sau mai recent): TS-x53B, TS-x53BU, TS-453BT3, TVS-x73, TS-x85.
  • QNAP NAS cu sistem de operare QTS 4.2.2 (sau mai recent): TS-x53U, TS-x53A, TS-x51U, TS-x51A, TS-x51+, TS-x51, TVS-x63+, TVS-x63, TS-x63U, TS-x70, TVS-x71, TS-x80, TVS-x82, TVS-882BR, TVS-x82T, TVS-x82ST, TVS-x82TU, TES-x85U, TDS-x89U
  • Serriile QNAP NAS cu sistem de operare QTS 4.2.2 (sau mai recent): TS-x79 Pro, TS-x79U-RP, TS-ECx79U-RP, TS-ECx79U-SAS-RP, SS-ECx79U-SAS-RP
  • Seriile IEI QGW cu sistem de operare QTS 4.2.1 (sau mai recent): TANK-860-QGW, TANK-760-QGW.
  • Sistemul NAS/QGW trebuie să aibă minimum 4GB RAM.

QRM+ este disponibil acum din QTS App Center. Aflați mai multe despre QRM+ la https://www.qnap.com/solution/qrm/en/.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward