Lider pe piața locală de retail, NEPI Rockcastle se dedică permanent îmbunătățirii experienței de shopping pentru clienții centrelor sale comerciale, prin soluții exclusive și inovatoare. În timp ce serviciile tradiționale de navigare s-au dovedit a fi costisitoare și greu de utilizat, Indoor Google Maps a fost soluția ideală pentru a oferi vizitatorilor o experiență superioară de navigare.
Cu ajutorul Indoor Google Maps, vizitatorii Promenada și Mega Mall pot naviga ușor și rapid în interiorul celor două centre comerciale, direct de pe telefonul mobil, folosind informațiile și direcțiile de orientare oferite de aplicația Google.
Pentru a folosi serviciul, vizitatorii acestora trebuie să deschidă aplicația Google Maps pe telefonul mobil și să caute pe hartă mall-ul în care doresc să meargă. Utilizatorii pot vizualiza planul detaliat al clădirii făcând zoom pe hartă și pot selecta etajul pe care vor să îl urmărească.
Astfel, aplicația îi ajută să își planifice din timp experiența în centrul comercial preferat, să parcheze mai aproape de magazinele sau spațiile de relaxare la care vor să ajungă, dar și să se deplaseze mai ușor, odată intrați în clădire.
În prezent, Indoor Google Maps este disponibil în Promenada și Mega Mall, urmând ca la finalul acestui an serviciul să fie prezent în toate centrele comerciale NEPI Rockcastle din România. Pasul următor va fi implementarea aplicației Google și în centrele comerciale operate de NEPI Rockcastle în Europa Centrală și de Est.
Introducerea serviciului Indoor Google Maps în mall-urile NEPI Rockcastle consolidează strategia dezvoltatorului și demersurile pe care acesta le face în vederea îmbunătățirii experienței vizitatorilor centrelor comerciale din portofoliu, prin intermediul noilor tehnologii. În acest sens, NEPI Rockcastle a lansat, anul acesta, aplicația a-Ha!, care răsplătește utilizatorii cu beneficii exclusive și cadouri pentru cumpărăturile făcute în Mega Mall sau Promenada.
De asemenea, încă din 2015, compania investește în dezvoltarea unui ecosistem digital integrat, prin care să ofere permanent vizitatorilor o experiență îmbunătățită. Recent, NEPI Rockcastle a unificat ecosistemele digitale ale tuturor centrelor comerciale din grup prin implementarea unui sistem de single sign on, prin care utilizatorii pot accesa site-urile sau aplicațiile oricărui centru comercial cu aceleași date de logare.