Anul trecut, Porsche a atins un record istoric de vânzări, livrând 301.915 vehicule clienților din întreaga lume și înregistrând astfel o creștere de 11% față de aceeași perioadă din 2020.
Bazându-se în mare măsură pe procese manuale care necesitau multă forță de muncă, era nevoie de zile întregi pentru a pregăti întâlnirile de vânzări, ceea ce încetinea faza încheierii contractelor. Pentru a obține mai multă valoare și o perspectivă mai detaliată din datele sale, Porsche trebuia să își modernizeze întregul ecosistem de date, oferind angajaților acces securizat la date în timp real, la nivelul întregii companii. Cu ajutorul soluției SAP Analytics Cloud, legendarul producător de mașini a reușit să reducă timpul de pregătire a ședințelor de vânzări de la câteva zile la doar câteva ore.
Procesul de transformare s-a extins apoi la nivelul întregii organizații. Punctul central al schimbării a fost implementarea unui depozit de date accesibil în cloud. Compania și-a eficientizat procesele de extragere a datelor și de raportare, care înainte necesitau mult timp și se rezumau la muncă manuală pe foi de calcul. În prezent, accesul la resursele companiei este posibil în timp real.
Succesul acestui proiect a determinat ca SAP Analytics Cloud să fie implementat în întreaga organizație și să fie folosit de 3.000 de utilizatori din diferite departamente – de la relații cu clienții la control și resurse umane.
Integrarea tuturor surselor și sistemelor într-o soluție unică, sigură și scalabilă prin SAP Data Warehouse Cloud a permis producătorului german să optimizeze fluxul de date și a asigurat un control deplin asupra raportării.
Un viitor tech pentru industria auto
Peste 1.100 de directori din 31 de țări se așteaptă ca sectorul auto să se schimbe semnificativ în următorii 5-10 ani. După cum subliniază autorii raportului Global Automotive Executive Survey 2021, de la înființarea industriei auto în urmă cu 130 de ani, producătorii de automobile s-au confruntat rareori cu o asemenea gamă de schimbări tehnologice și de business ca în prezent.
Conform aceluiași raport, majoritatea producătorilor auto și furnizorilor din industrie intenționează să renunțe la active nestrategice, obținând astfel lichidități pentru a investi în noi tehnologii. De asemenea, 60% dintre directorii din industria auto spun că organizațiile lor sunt foarte bine sau extrem de bine pregătite pentru tehnologiile Industrie 4.0, bazate pe machine learning, analiză avansată de date și inteligență artificială.