Plățile online au înregistrat o creștere spectaculoasă de 62% ajungând la 148,4 milioane euro în primul trimestru al anului

12 mai 2016

Potrivit ultimelor cifre furnizate în exclusivitate de RomCard pentruGPeC, plățile online prin card au înregistrat o creștere de 62% în primele 3 luni ale anului, comparativ cu aceași perioadă a anului trecut. Doar în primul trimestru din 2016 s-au procesat plăți online în sistemul 3D Secure în valo

Plățile online au înregistrat o creștere spectaculoasă de 62% ajungând la 148,4 milioane euro în primul trimestru al anului

Potrivit ultimelor cifre furnizate în exclusivitate de RomCard pentruGPeC, plățile online prin card au înregistrat o creștere de 62% în primele 3 luni ale anului, comparativ cu aceași perioadă a anului trecut. Doar în primul trimestru din 2016 s-au procesat plăți online în sistemul 3D Secure în valoare de 148,4 milioane de euro, comparativ cu 91,2 milioane de euro procesate în primul trimestru din 2015.

Numărul de tranzacții online prin card a crescut semnificativ în fiecare din lunile ianuarie, februarie și martie 2016, depășind pragul de 1,1 milioane de tranzacții lunar, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2015 când media numărului de tranzacții se cifra la aprox. 780.000 de tranzacții/lună.

Potrivit oficialilor RomCard, creșterile au strânsă legătură cu scăderea comisioanelor de interchange anunțate public de către Cătălin Crețu, directorul general pentru România, Croația, Malta și Slovenia al Visa Europe, la evenimentul de e-commerce GPeC din 24 Noiembrie 2015.

“Din semnalele noastre, odată cu scăderea comisioanelor de procesare, tot mai multe magazine online importante au început să încurajeze realmente plățile online prin card. Pentru un comerciant, o cumpărătură achitată online prin card este ideală pentru că îi scade costurile logistice (telefoane de confirmare, timp, salariile personalului din call-center etc.) și, mai ales, este – de cele mai multe ori – o tranzacție sigură (riscul refuzului coletului la ușă de către client este mult mai mic). Datorită scăderii comisioanelor de procesare, tot mai multe magazine își permit acum să încurajeze plata prin card, deci ne putem aștepta la creșteri semnificative în viitorul apropiat” – spune Andrei Radu, CEO-ul GPeC.

Ultimele cifre de piață, statistici, particularități ale industriei și perspective asupra e-commerce-ului românesc vor fi discutate împreună cu cele mai importante companii de profil în cadrul panel-ului de dezbatere de la GPeC Summit din ziua de 25 Mai 2016. Invitați la discuție sunt: Tudor Manea (General Manager eMAG), Adrian Urdă (Vicepreședinte Altex), Marius Costin (CEO PayU) și Antonio Eram (CEO Netopia mobilPay).

GPeC Summit este cel mai important eveniment de e-commerce din România, ajuns la a 11-a ediție anuală. Evenimentul se va desfășura în zilele de 25-26-27 Mai 2016, la București și este dedicat tuturor celor care lucrează în e-commerce sau antreprenorilor care își doresc să pornească o afacere online.

Prețul unui bilet de acces la GPeC Summit pentru toate cele 3 zile de eveniment este de doar 147 euro cu TVA inclus dacă doritorii iși achiziționează biletele până cel mai târziu duminică, 15 Mai 2016, ora 23:59. Ulterior, prețul standard valabil în perioada 16-22 Mai devine 207 euro.

Agenda întregului eveniment poate fi consultată pe website-ul evenimentului, iarînscrierile la GPeC Summit se fac completând formularul online:http://www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-mai/

Aplicații software recomandate

ClientZen te ajuta sa masori in timp real satisfactia clientilor tai.

Citește tot arrow_forward

Vrei sa fii informat in timp real despre evolutia vanzarilor tale? Foloseste CIEL eCommerce si iti gestionezi mai bine afacerea ta online si obtii mai mult profit.

Citește tot arrow_forward

FeedCheck aduce toate review-urile de produs intr-un singur loc. Nu conteaza unde este vandut produsul tau, noi colectam review-uri din eMAG, CEL, Amazon.com si multe alte magazine online.  

Citește tot arrow_forward

Full Stack Performance Monitoring Powered by Anomaly Detection. Built for Production.    Demo GRATUIT cu toate functionalitatile active, timp de 30 de zile. Suport tehnic in romana...

Citește tot arrow_forward

HubStore este o platformă software distribuită în cloud care realizează interconectarea oricărui canal de vânzări (magazin online, marketplace) cu platforme ERP sau WMS, platforme B2B ale furnizorilor, transportatorilor şi centrelor...

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

De ce aplicații software are nevoie o franciză?

Conform datelor publicate de Ziarul Financiar, piaţa românească de francize s-a dez­vol­tat constant în ultimii ani, atât prin concepte create local, cât şi prin branduri internaţionale, ajungând de la 1,6 mld. euro în 2014 la 3,6 mld. euro în 2019, cu un total de 450 de con­­cepte....

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Digitalizarea primăriilor. Cât costă și care sunt aplicațiile software recomandate?

La nivel global, 1.3 milioane de oameni migrează săptămânal spre orașe, ceea ce înseamnă că administrația publică trebuie să fie pregătită să gestioneze nevoile și așteptările de ordin administrativ ale oamenilor.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Se lansează ALFABETAR – platforma digitală pentru prevenirea și eliminarea decalajelor de literație

Platforma ALFABETAR va oferi o bancă ce include zeci de resurse didactice de folosit la clasă, în timpul orelor, toate disponibile gratuit

Citește articolul arrow_forward