Acceleratorul IoT al Ericsson permite industriilor să-și utilizeze eficient datele

13 mai 2016

Ericsson (NASDAQ: ERIC) a lansat Acceleratorul IoT care combină platforme bogate în conținut cu serviciile Ericsson și o piață de desfacere unde clienți din sectoare precum siguranța publică, utilități, transport și orașe inteligente se pot conecta cu parteneri pentru a-și monetiza soluțiile. 

Acceleratorul IoT al Ericsson permite industriilor să-și utilizeze eficient datele

Ericsson (NASDAQ: ERIC) a lansat Acceleratorul IoT care combină platforme bogate în conținut cu serviciile Ericsson și o piață de desfacere unde clienți din sectoare precum siguranța publică, utilități, transport și orașe inteligente se pot conecta cu parteneri pentru a-și monetiza soluțiile. 

Acceleratorul IoT va fi oferit ca serviciu pentru a permite clienților să depășească limitările de cost și complexitate, urmând să dezvolte și să lanseze rapid noi soluții IoT.
Aptitudinile platformei IoT includ gestionarea de date, facturare, gestionarea dispozitivelor, servicii de conectivitate și analiză. Modulele de expansiune planificate includ un portal de self-service, un mediu pentru dezvoltatori și un pachet pentru dezvoltare software. Acceleratorul IoT va influența sistemul cloud al Ericsson pentru a susține implementări cloud hibride și întâmpina cerințele de securitate a datelor. Toate standardele principale de conectivitate sunt suportate, iar acceleratorul va influența soluțiile software celulare pentru Massive IoT ale Ericsson, inclusiv tehnologiile NB-IoT, LTE Cat-M1 și EC-GSM-IoT pentru aplicații de rază largă cu cerințe de consum scăzut de energie.

Oferta va contribui la definirea portofoliul complet de servicii Ericsson, incluzând totul de la instalarea inițială a serviciilor până la consultanță de business, dezvoltarea aplicațiilor și mentenanță, integrarea sistemelor și servicii destinate transformărilor industriei.

Piața de desfacere inclusă în ofertă este atât un depozit de aplicații, cât și un loc pentru o dezvoltare cooperativă. Acesta permite companiilor să dezvolte soluții în strânsă colaborare cu partenerii din ecosisteme și, opțional, să le facă disponibile către proprii clienți.

Pe măsură ce piața IoT se dezvoltă rapid, implicarea cu succes a clienților necesită abilitatea companiilor de a se adapta preferințelor locale, aderarea la cerințele de reglementare ale industriei regionale și permiterea cooperării între ecosisteme pentru dezvoltarea de soluții ce pot fi aduse pe piață rapid. Din acest motiv, Ericsson va susține clienții Acceleratorului IoT cu laboratoare de business regionale cu capabilități globale la nivel local.

„Ne dorim să ajutăm organizațiile să conecteze oameni, dispozitive și lucruri cât se poate de rapid și ușor”, a spus Orvar Hurtig, Head of Industry & Society la Ericsson. „Ne vom concentra inițial pe siguranța publică, utilități, transport și orașe inteligente, ajustându-ne constant în funcție de nevoile și feedback-ul primit. Totodată, vom îmbunătăți ușurința de utilizare și viteza de livrare printr-o abordare DevOps a dezvoltării software. Livrăm aceste abilități clienților noștri prin intermediul Acceleratorului IoT.”
Acceleratorul IoT va fi disponibil către clienți, global, la sfârșitul trimestrului al treilea din 2016.
Pentru mai multe informații vizitați această pagină.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward