Piotr Macieja, VP Sales & Marketing UCMS Group, despre succesul in vanzari

16 octombrie 2013

Piotr Macieja, VP Sales&Marketing UCMS Group a acordat recent un interviu pentru Achieve Global. Subiectele abordate in cadrul interviului au fost: provocarile mediului de afaceri, abordarea de vanzari si avantajele competitive ale UCMS Group.

Piotr Macieja, VP Sales&Marketing UCMS Group a acordat recent un interviu pentru Achieve Global. Subiectele abordate in cadrul interviului au fost: provocarile mediului de afaceri, abordarea de vanzari si avantajele competitive ale UCMS Group.

In cadrul interviului, Piotr Macieja, VP Sales & Marketing UCMS Group, a declarat ca "anul 2013 a fost unul de succes din punct de vedere al Vanzarilor si Marketing-ului.(...) Am construit echipe de generare de lead-uri in regim outbound, iar rezultatele acestei strategii si ale eforturilor noastre au fost vizibile in 2013. Prin urmare, avem mai multe oportunitati de vanzari in acest moment.

In ultimele 6 luni, incheiate la 30 iunie 2013, vanzarile noastre au fost cu peste 50% peste buget si sunt mai mult decat duble, comparativ cu aceeasi perioada din anul trecut. Bazandu-ne pe acest succes, in luna aprilie a.c., departamentele noastre de vanzari din intregul grup au beneficiat de un program de training de vanzari directe si prin telefon. Acest lucru functioneaza atat de bine in unele piete, incat am decis sa extindem echipele de generare de lead-uri in urmatoarele luni ale anului acesta".

Un element esential al succesului in vanzari este sa fii intotdeauna cu un pas inaintea concurentilor tai. “Avand structuri organizatorice foarte plate si deci pozitii de management apropiate de cele de executie, putem sa luam decizii in timp scurt si sa raspundem rapid la cerintele clientilor. Un alt avantaj competitiv important il reprezinta conducerea locala.(...) Toate aceste elemente ne ajuta sa evitam birocratia specifica structurilor organizatorice foarte centralizate si sa fim mai receptivi la clienti, piete si tendintele locale”, a declarat Piotr Macieja, VP Sales & Marketing UCMS Group.

Puteti citi interviul complet aici.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate

True HR și dp-Payroll este o soluție software pentru administrarea resurselor umane și salarizare, dezvoltată în 1996. Soluția este actualizată permanent astfel că în prezent se află în topul soluțiilor de HR și salarizare pe piață...

Descoperă aplicația arrow_forward

Despre noi: UCMS by AROBS este o companie care dezvoltă soluții software de salarizare și resurse umane cu o experiență de peste 25 de ani pe piața din România. Peste 1500 de clienți și parteneri folosesc cele două soluții software True HR și dp-Payroll, menite să îmbunătățească munca departamentelor HR și financiar la...

Află mai multe

Articole IT&C similare
Softlead

De ce aplicații software are nevoie o franciză?

Conform datelor publicate de Ziarul Financiar, piaţa românească de francize s-a dez­vol­tat constant în ultimii ani, atât prin concepte create local, cât şi prin branduri internaţionale, ajungând de la 1,6 mld. euro în 2014 la 3,6 mld. euro în 2019, cu un total de 450 de...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Apivita alege Entersoft pentru a unifica activitățile de marketing, vânzări și merchandising

Creșterea și dezvoltarea companiei grecești Apivita a însemnat rezolvarea provocărilor în contextul eficienței gestionării vânzărilor, dar și oferirea unei experiențe prietenoase clienților din mediul online. Iată cum a reușit compania să răspundă noilor nevoi, prin implementarea aplicației software potrivite.- Studiu de caz -...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Potrivit estimărilor ARMO, GPeC și ale principalilor jucători din domeniu, sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,2 miliarde de euro la finalul anului 2021, cu aprox. 10% mai mult decât în 2020 când valoarea comerțului online a fost estimată la 5,6 miliarde de euro. Creșterea a fost ușor sub previziunile inițiale potrivit cărora s-ar fi așteptat o...

Citește articolul arrow_forward