Piotr Macieja, VP Sales & Marketing UCMS Group, despre succesul in vanzari

16 Oct 2013

Piotr Macieja, VP Sales&Marketing UCMS Group a acordat recent un interviu pentru Achieve Global. Subiectele abordate in cadrul interviului au fost: provocarile mediului de afaceri, abordarea de vanzari si avantajele competitive ale UCMS Group.

Piotr Macieja, VP Sales & Marketing UCMS Group, despre succesul in vanzari

Piotr Macieja, VP Sales&Marketing UCMS Group a acordat recent un interviu pentru Achieve Global. Subiectele abordate in cadrul interviului au fost: provocarile mediului de afaceri, abordarea de vanzari si avantajele competitive ale UCMS Group.

In cadrul interviului, Piotr Macieja, VP Sales & Marketing UCMS Group, a declarat ca "anul 2013 a fost unul de succes din punct de vedere al Vanzarilor si Marketing-ului.(...) Am construit echipe de generare de lead-uri in regim outbound, iar rezultatele acestei strategii si ale eforturilor noastre au fost vizibile in 2013. Prin urmare, avem mai multe oportunitati de vanzari in acest moment.

In ultimele 6 luni, incheiate la 30 iunie 2013, vanzarile noastre au fost cu peste 50% peste buget si sunt mai mult decat duble, comparativ cu aceeasi perioada din anul trecut. Bazandu-ne pe acest succes, in luna aprilie a.c., departamentele noastre de vanzari din intregul grup au beneficiat de un program de training de vanzari directe si prin telefon. Acest lucru functioneaza atat de bine in unele piete, incat am decis sa extindem echipele de generare de lead-uri in urmatoarele luni ale anului acesta".

Un element esential al succesului in vanzari este sa fii intotdeauna cu un pas inaintea concurentilor tai. “Avand structuri organizatorice foarte plate si deci pozitii de management apropiate de cele de executie, putem sa luam decizii in timp scurt si sa raspundem rapid la cerintele clientilor. Un alt avantaj competitiv important il reprezinta conducerea locala.(...) Toate aceste elemente ne ajuta sa evitam birocratia specifica structurilor organizatorice foarte centralizate si sa fim mai receptivi la clienti, piete si tendintele locale”, a declarat Piotr Macieja, VP Sales & Marketing UCMS Group.

Puteti citi interviul complet aici.

 

Despre noi: UCMS by AROBS este una dintre cele mai inovatoare companii românești, specializată în dezvoltarea de soluții integrate de management al resurselor umane și salarizării, cu o experiență de peste 25 de ani pe piața din România.


Peste 1.500 de clienți și parteneri folosesc cele două soluții software dezvoltate de UCMS by AROBS, True HR și dp-Payroll, atât direct, cât și prin intermediul partenerilor. Soluțiile UCMS by AROBS sunt menite să eficientizeze munca departamentelor HR și financiar la nivelul întregii companii, din industrii precum: banking, BIG4, BPO, IT, servicii medicale, producție, retail, automotive, mass-media și advertising, transport, servicii și construcții.


În prezent, compania dezvoltă soluții software integrate de management al resurselor umane și al salarizării pentru cinci verticale majore de business: Producție & Automotive, BPO, banking, retail, IT.


Printre principalii clienți ai companiei se numără: Brico Depot, BIG4, Mediafax, Siemens, Leroy Merlin, Romstal, CORA, JYSK, Volvo, Medicover & Synevo, Apex Team International, Intesa Sanpaolo Bank și mulți alții.


Din 2019, UCMS a intrat în portofoliul AROBS Transilvania Software, o companie cu capital românesc, specializată pe soluții IT încă din 1998. Cu timpul, AROBS Transilvania Software și-a extins activitatea în țări precum Belgia, Anglia, Germania, Ungaria, Indonezia și Republica Moldova, având peste 800 de angajați.

Mai multe detalii găsiți pe truehr.ro

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul