Găzduit direct în site-ul OTP Leasing, Eliza poate fi accesată atât de către clienţii actuali, prin platforma securizată de client My Leasing, cât şi de către clienții potenţiali. Clienţii din portofoliul OTP Leasing România au acces la interogări legate de cont, situaţiile de plată a ratelor sau își pot descărca împuternicirile de daună și de ieșire din țară.
Clienţii potenţiali au astfel la dispoziţie diverse simulări de rate prin intermediul chatbotului. În situaţia în care un potenţial client este de acord cu o simulare, Eliza captează informaţii pe baza codului unic de înregistrare fiscală, realizează automat verificarea companiei prin integrarea de microservicii cu KeysFin, apoi salvează informaţiile colectate în soluţia CRM a companiei. Astfel, consultanții de vânzări ai OTP Leasing primesc toate informaţiile necesare despre oportunităţile colectate prin intermediul Elizei, îmbunătățind timpul de răspuns pentru clienți.
“Unul dintre pilonii pe care construim este de a oferi clienților sau celor potențiali posibilitatea de a realiza oricând și de oriunde activitățile de care au nevoie în relația cu compania noastră. Astfel, ne concentrăm pe dezvoltarea soluțiilor de tip self-service, disponibile 24/7 la un click distanță pentru utilizatori. Lansarea chatbotului Eliza este cea mai recentă initițivă în această direcție. Eliza este gândită pornind de la nevoile recurente ale clienților noștri și ale celor care doresc să obțină finanțare. Este o continuare firească a efortului nostru de a oferi soluții prietenoase pentru afacerile locale, care sprijnă debirocratizarea și eliminarea timpului de așteptare și le permite companiilor să se concentreze pe business și dezvoltarea acestuia.” subliniază Steliana Moraru, Head of Marketing and Digital Transformation, OTP Leasing.
“Mă bucură adoptarea tehnologiei DRUID atât la nivelul OTP Bank, cât şi OTP Leasing, organizaţii cu portofolii sofisticate de soluţii şi tradiţie de peste 10 ani în România. Dacă chatbotul Octavian dă o mână de ajutor agenţilor din centrul de suport clienţi al OTP Bank, iată că chatbotul Eliza dezvoltat cu OTP Leasing oferă o soluţie de automatizare utilă în mod self-service pentru clienți și consultanți de vânzări. Este o iniţiativă lăudabilă de agilitate într-un context în care canalele digitale devin normalitate.” declară Liviu Drăgan, CEO Druid.
“Tehnologia evoluează constant, iar mediul de business odată cu ea, așa că misiunea KeysFin este de a preîntâmpina tendințele în domeniu și de a inova constant. Iar, când inovația se traduce în soluții utile și imediat aplicabile pentru una din cele mai importante organizații locale, OTP Leasing România, nu putem decât să fim mândri că rezultatul muncii noastre va contribui la validarea cât mai rapidă a unui potenţial client. Bineînțeles, integrarea cu chatbot-ul Eliza este o parte importantă din acest proces și dorim să îi felicităm pe partenerii noștri de la DRUID pentru viziunea pe care o au, precum și pentru expertiza în ceea ce privește dezvoltarea asistenților virtuali ai viitorului.” declară Roxana Popescu, Managing Director KeysFin.
Pentru mai multe informaţii accesaţi www.keysfin.com.