Cerințele clienților noi au apărut ca urmare a confruntării lor cu următoarele provocări: gestionarea dificilă a documentelor, a datelor și a informațiilor care cresc o dată cu acumularea de experiență și dezvoltarea fiecărei afaceri. Astfel, nevoile specifice ale clienților noi au fost:
- achiziții realizate într-un mod structurat și eficient,
- accesibilitate asupra documentelor într-o locație unică și legături directe între documente,
- actualizarea datelor și a informațiilor în mod simplu și flexibil,
- trimiterea și gestionarea corectă a rapoartelor cu cheltuielile de călătorie, în orice moment.
Am înțeles aceste provocări și nevoi, cărora le-am răspuns cu soluții specifice și eficiente, prin întâlniri punctuale cu fiecare client, la care am oferit consultanță pentru eficientizarea activităților curente. Pe baza acestora, am creat analiza modului de lucru, am propus și am agreat împreună activitățile specifice care să se desfășoare în mediul digital.
Prin parteneriatele pe care le-am încheiat, și cu echipa specializată de consultanți și manageri IT, am continuat implementarea și dezvoltarea în mod personalizat platformele pentru digitalizarea afacerilor: DocuWare pentru managementul documentelor și JobRouter pentru optimizarea proceselor.
Fiecare proiect nou a venit cu o serie de particularități, ceea ce a însemnat noi tipuri de provocări și oportunități de eficientizare. În 2019 am început colaborarea cu clienți din următoarele industrii:
- alimentară, arhitectură, agricultură, petrolieră, industria serviciilor financiare.
Ceea ce am observat, în special la clienții care au mai multe sedii, este înțelegerea și extinderea oportunităților de digitalizare în companie, în special pentru o mai bună organizare și acces rapid la informații, cerințele acestora fiind tot mai numeroase și complexe pe parcursul colaborării noastre. Aceste cerințe se referă la integrarea cu aplicații 3rd party și la semnarea electronică a documentelor.
Pentru a înțelege și mai bine modul nostru de lucru și a afla ce înseamnă un proiect dezvoltat de către echipa noastră, vă invităm să citiți studiile de caz, disponibile pe site-ul nostru. Dezvoltarea site-ului actual a avut loc anul trecut și a presupus alinierea cu imaginea nouă, propusă de grupul Beck et al. Germania, din care facem parte, și adaptarea conținutului la activitatea noastră specifică, din România. Am început anul trecut două studii de caz, pe care le vom publica anul acesta.
Oportunitățile de dezvoltare și interacțiuneÎn contextul actual de business, care presupune dezvoltarea continuă a noilor tehnologii, nevoia de cunoaștere și înțelegerea tendințelor din domeniu, am participat la o serie de evenimente și cursuri:
- DocuWorld 2019 din Palma de Mallorca, unde am aflat noutățile cu privire la platforma DocuWare.
- Conferința organizată de către JobRouter, JR Partner event 2019.
- O serie de evenimente anuale ale partenerilor: AHK Cluj, GoTech World, Gala Națională Bizz Club, Gala ZF, ZF Digital Summit 19, Real Estate Forum 2019,
- Training-uri atât tehnice, cât și non-tehnice, privind tehnologiile Microsoft și Cloud computing sau partea de dezvoltare personală și profesională la conferința TheWoman și BrandMinds,
- Anul 2019 a fost unul de referință pentru istoria grupului Beck et al., când s-au împlinit 30 de ani de la înființarea companiei. Cu această ocazie team-building-ul a avut loc în Germania, unde ne-am întâlnit cu echipele din fiecare locație: München, Elveția și Brazilia.
Îi apreciem și felicităm pe colegii noștri care s-au alăturat misiunii organizațiilor: Swimathon și WalkingMonth. Pe de altă parte, ne bucurăm pentru sponsorizările destinate cauzelor MagicCamp și aportului adus Clubului sporturilor Montane Rupicapra.
Creșterea pe toate planurilePentru o imagine asupra nivelului de creștere a cifrelor, procentual:
- cifra de afaceri generală (la nivel de companie) a crescut cu 40%, iar pe plan local am înregistrat o creștere de 45%.
- numărul membrilor echipei a crescut cu 15% datorită complexității proiectelor și cerințelor noi care apar pe parcursul derulării proiectelor.
Pentru detalii despre activitatea noastră anterioară, interesele și ce va urma, vă invităm să ne urmăriți pe conturile active de social media: