Noile activități digitalizate. De ce 2019 este din nou cel mai bun an din istoria Beck et al.?!

20 februarie 2020

Deoarece este prima parte a anului 2020, considerăm potrivit să vă prezentăm acțiunile relevante pe care le-am realizat anul trecut. Suntem bucuroși că acestea au generat, la fel ca în 2018, cifre de top în istoria Beck et al. România.

Noile activități digitalizate. De ce 2019 este din nou cel mai bun an din istoria Beck et al.?!
Nevoile clienților noi și industriile din care fac parte

Cerințele clienților noi au apărut ca urmare a confruntării lor cu următoarele provocări: gestionarea dificilă a documentelor, a datelor și a informațiilor care cresc o dată cu acumularea de experiență și dezvoltarea fiecărei afaceri. Astfel, nevoile specifice ale clienților noi au fost:

  • achiziții realizate într-un mod structurat și eficient,
  • accesibilitate asupra documentelor într-o locație unică și legături directe între documente,
  • actualizarea datelor și a informațiilor în mod simplu și flexibil,
  • trimiterea și gestionarea corectă a rapoartelor cu cheltuielile de călătorie, în orice moment.

Am înțeles aceste provocări și nevoi, cărora le-am răspuns cu soluții specifice și eficiente, prin întâlniri punctuale cu fiecare client, la care am oferit consultanță pentru eficientizarea activităților curente. Pe baza acestora, am creat analiza modului de lucru, am propus și am agreat împreună activitățile specifice care să se desfășoare în mediul digital.

Prin parteneriatele pe care le-am încheiat, și cu echipa specializată de consultanți și manageri IT, am continuat implementarea și dezvoltarea în mod personalizat platformele pentru digitalizarea afacerilorDocuWare pentru managementul documentelor și JobRouter pentru optimizarea proceselor.

Fiecare proiect nou a venit cu o serie de particularități, ceea ce a însemnat noi tipuri de provocări și oportunități de eficientizare. În 2019 am început colaborarea cu clienți din următoarele industrii:

  • alimentară, arhitectură, agricultură, petrolieră, industria serviciilor financiare.

Ceea ce am observat, în special la clienții care au mai multe sedii, este înțelegerea și extinderea oportunităților de digitalizare în companie, în special pentru o mai bună organizare și acces rapid la informații, cerințele acestora fiind tot mai numeroase și complexe pe parcursul colaborării noastre. Aceste cerințe se referă la integrarea cu aplicații 3rd party și la semnarea electronică a documentelor.

Pentru a înțelege și mai bine modul nostru de lucru și a afla ce înseamnă un proiect dezvoltat de către echipa noastră, vă invităm să citiți studiile de caz, disponibile pe site-ul nostru. Dezvoltarea site-ului actual a avut loc anul trecut și a presupus alinierea cu imaginea nouă, propusă de grupul Beck et al. Germania, din care facem parte, și adaptarea conținutului la activitatea noastră specifică, din România. Am început anul trecut două studii de caz, pe care le vom publica anul acesta.

Oportunitățile de dezvoltare și interacțiune

În contextul actual de business, care presupune dezvoltarea continuă a noilor tehnologii, nevoia de cunoaștere și înțelegerea tendințelor din domeniu, am participat la o serie de evenimente și cursuri:

  • DocuWorld 2019 din Palma de Mallorca, unde am aflat noutățile cu privire la platforma DocuWare.
  • Conferința organizată de către JobRouter, JR Partner event 2019.
  • O serie de evenimente anuale ale partenerilor: AHK ClujGoTech WorldGala Națională Bizz ClubGala ZFZF Digital Summit 19Real Estate Forum 2019,
  • Training-uri atât tehnice, cât și non-tehnice, privind tehnologiile Microsoft și Cloud computing sau partea de dezvoltare personală și profesională la conferința TheWoman și BrandMinds,
  • Anul 2019 a fost unul de referință pentru istoria grupului Beck et al., când s-au împlinit 30 de ani de la înființarea companiei. Cu această ocazie team-building-ul a avut loc în Germania, unde ne-am întâlnit cu echipele din fiecare locație: München, Elveția și Brazilia.

Îi apreciem și felicităm pe colegii noștri care s-au alăturat misiunii organizațiilor: Swimathon și WalkingMonth. Pe de altă parte, ne bucurăm pentru sponsorizările destinate cauzelor MagicCamp și aportului adus Clubului sporturilor Montane Rupicapra.

Creșterea pe toate planurile

Pentru o imagine asupra nivelului de creștere a cifrelor, procentual:

  • cifra de afaceri generală (la nivel de companie) a crescut cu 40%, iar pe plan local am înregistrat o creștere de 45%.
  • numărul membrilor echipei a crescut cu 15% datorită complexității proiectelor și cerințelor noi care apar pe parcursul derulării proiectelor.

Pentru detalii despre activitatea noastră anterioară, interesele și ce va urma, vă invităm să ne urmăriți pe conturile active de social media:

Beck et al. este alegerea potrivită în obținerea performanței de top în afacerile clienților săi prin oferirea de servicii de consultanță, implementare și suport în accelerarea digitalizării.Prin cunoștințele tehnice și de consultanță IT, digitalizează procesele și documentele clienților prin utilizarea unor platf...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

DocuWare este o soluţie de ultimă generaţie pentru managementul documentelor electronice. Acesta poate procesa automat orice tip de document (documente financiar-contabile, documente administrative, prezentări, contracte) indiferent de sursă, pr...

Citește tot arrow_forward

JobRouter este o platformă care răspunde nevoilor pe care celelalte soluții nu le rezolvă. O platformă de digitizare a proceselor care raspunde la orice cerință a departamentelor interne: IT, financiar, sales, productie, customer

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward