Începând cu 1 aprilie 2016, Marie Large va fi noul Customer Unit Head pentru Ericsson în regiunea Europei de Sud-Est.
„Sunt încântată să coordonez operațiunile Ericsson într-o piață atât de dinamică, unde compania a dezvoltat deja relații puternice și de lungă durată cu clienții”, a menționat Marie Large. „În prezent, toți clienții noștri încearcă să valorifice creșterea din ce în ce mai mare a traficul de date, trecând, în același timp, printr-o transformare digitală. Eu mă voi asigura că răspundem acestor nevoi mai bine decât oricine altcineva de pe piață.”
În noul său rol, Marie Large va face parte din echipa de conducere a regiunii, raportându-i direct lui Nunzio Mirtillo, Head of Region Mediterranean Ericsson. Mai mult, Marie Large este prima femeie care ocupă poziția de conducere a unei unități regionale de clienți în cadrul Ericsson. Ea își va desfășura activitatea din București, România.
Înainte de a prelua această poziție, Marie Large a fost Key Account Manager pentru operatorul Safaricom din Africa Subsahariană. Ea are peste 25 ani de experiență, 17 ani dintre aceștia în Ericsson, în diferite poziții de management, și a lucrat anterior în Irlanda, Suedia și Kenya.
Marie susține activ creșterea numărului de femei în poziții de conducere. În 2014, ea a fondat Rețeaua Femeilor Ericsson din Kenya și, înainte, a co-fondat aceeași rețea în Irlanda. A fost un membru activ al asociației Safaricom Women in Technology (WIT) și al asociației Connecting Women in Technology (CWIT). De asemenea, Marie Large este pasionată de CSR, fiind implicată în proiectele Ericsson Technology For Good cum ar fi Connect to Learn, ce susține educația fetelor marginalizate din Kenya.
Marie are o diplomă de licență în Business Studies de la Universitatea Limerick din Irlanda și deține calificarea de Management Accountant (CIMA) de la Dublin Business School. Ea ocupă poziția deținută anterior de Maurizio De Dominicis, care s-a retras din activitate.
Ericsson în sud-estul Europei
Ericsson are peste 50 de clienți în cele 10 țări din Europa de Sud-Est. Compania colaborează cu toți operatorii importanți din regiune, dar și cu companii de media, companii de utilități și instituții publice pe proiecte dedicate orașelor inteligente, securității publice și transportului inteligent. Cu o echipă de aproximativ 4.000 de angajați în regiune, în ultimele decenii, Ericsson a susținut în mod constant dezvoltarea profesioniștilor și inovației în țările din sud-estul Europei.
Operațiunile Ericsson în Europa de Sud-Est includ și unul din cele 4 centre de servicii globale din întreaga lume, deschis în România, centru care oferă soluții complete de operațiuni și asistență tehnică pentru rețele. Centrul Global de Servicii din București are capacitatea de a le oferi clienților Ericsson servicii în zona de consultanță, IT, integrarea de sisteme, extindere a rețelelor și relații clienți.
Ca unitate de clienți, regiunea Europa de Sud-Est aparține regiunii Mediteraneene, unde Ericsson are peste 13.000 de angajați în peste 25 de țări.