Luxoft România, unul dintre furnizorii de top de servicii de dezvoltare software şi soluţii IT inovatoare către clienţi globali, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 222,3 milioane de lei, în creştere cu 56% faţă de anul precedent.
Peste 40% din veniturile companiei au fost generate de proiectele din telecom, segment de business dezvoltat în mod tradițional de Luxoft România. Restul veniturilor provin din colaborarea cu clienți din domeniile financiar și automotive, unde Luxoft deține o vastă experiență.
“Proiectele Luxoft România au înregistrat o dezvoltare susținută și în anul 2015, ceea ce a însemnat o consolidare a poziției noastre pe piața locală de servicii IT. Vom continua să susținem proiectele actuale și să livrăm calitate clienților, în paralel cu atragerea de noi proiecte. Avem planuri clare pentru anul curent în zonele energie, utilități și aviație, și sunt convins că lucrurile vor evolua pozitiv”, a declarat Bogdan Pelinescu, Managing Director Luxoft România.
În 2015, aproximativ 94% din afacere a fost generată de piața europeană, iar restul de SUA. În Europa, Luxoft deservește clienți din industriile automotive și financiar, iar clienții din zona telecom vin din SUA. Divizia de telecom a fost linia de business cu impactul cel mai mare în 2015 la nivelul centrului de livrare Luxoft în România. Totodată, anul precedent a marcat extinderea portofoliului de clienți din acest sector cu noi companii globale.
Anul trecut, Luxoft și-a crescut numărul de angajați cu 40% față de 2014, după ce a angajat 500 de specialiști IT. În prezent, compania a depășit pragul de 1.700 de angajați, iar procesul de recrutare va continua și în 2016. În medie, Luxoft are aproximativ 100 de poziții deschise în permanență, fie că este vorba de proiecte noi sau de proiecte în derulare.
Creșterea afacerilor Luxoft vine pe fondul cererii tot mai mari de soluții software complexe și complete. Un aport semnificativ în structura cifrei de afaceri provenită din pieţele deservite de Luxoft îl are succesul tehnic al proiectelor derulate de specialiștii din România. Pe lângă proiectele obișnuite, care de regulă înregistrează creșteri, compania vine constant cu noutăți în zone precum Internet of Things, Big Data și soluții Cloud.