Companiile din întreaga țară au acum posibilitatea să afle părerea utilizatorilor pe care îi targetează prin produsele lor web și mobile. În urma testelor efectuate, platforma va da informații în legatură cu website-ul, aplicația pentru telefoane mobile sau aplicația de Facebook pe care dezvoltatorii din industrie le-au realizat, chiar înainte de a le lansa pe piață.
Pentru prima dată în ţara noastră, companiile pot verifica funcţionalităţile şi design-ul produselor web şi mobile cu ajutorul testerilor din România, pe care îi pot targeta în funcţie de sex, vârstă şi locaţie. Preţurile sunt accesibile şi se ajustează în funcţie de bugetul disponibil. Cu suma de 50 de lei, o companie va obţine 17 teste video, din care va reieşi un feedback real.
Versiunea destinată persoanelor fizice a fost lansată acum o lună, timp în care numărul testerilor înscrişi în platformă a ajuns la 450 şi creşte de la o săptămână la alta.
Platforma Lumy.ro oferă servicii de usability testing la cerere. Astfel, se folosesc teste de utilitate pentru a verifica navigabilitatea website-ului, relevanța conținutului, eficiența design-ului și ușurința cu care clienții/utilizatorii pot realiza anumite procese critice în cadrul website-ului și/sau aplicației.
Serviciile de usability testing pot oferi următoarele beneficii:
1. înțelegerea comportamentului pe site al clienților tăi
2. îmbunătățirea ratei de conversie
3.confirmarea sau infirmarea utilității website-ului, din perspectiva clienților
4. îmbunătățirea experienței de brand a clienților tăi
5. descoperirea unor părți ale produsului tău care cedează și care ar fi cauza
6. creșterea vânzărilor
Platforma de usability testing – Lumy – este un startup și a fost dezvoltată integral, de la concept până la implementare, de specialiștii companiei REEA.
„Ideea dezvoltării platformei Lumy a venit în urma identificării necesității unui feedback real din partea pieței targetate, atunci când dezvoltăm un produs web. Platformele similare din străinătate nu reușesc să ofere feedback-ul necesar pieței din România, principalul motiv fiind lipsa testerilor români. Fără reacția publicului țintă real pe care îl vizezi, este ca și când ai lucra pe întuneric. Lumy oferă posibilitatea de a testa utilitatea produsului web pe care îl dezvolți, chiar înainte de lansare. De ce să riști și să lansezi un produs asupra căruia nu ai un feedback real din piață?” , a afirmat Daniela Ferenczi, inițiatoarea proiectului, UX specialist în cadrul REEA.
Agenția interactivă REEA este prezentă de peste 15 ani pe piața națională și internațională de IT&C, oferind servicii web complete.