Cum arata topul predictiilor pentru anul 2014 in industria software?

04 decembrie 2013

Cu siguranta, un domeniu dinamic, activ si extrem de inovator cum este cel dedicat tehnologiilor si solutiilor software va puncta numeroase schimbari, lansari de produse si adoptarea unor noi directii de business in anul 2014.

Cu siguranta, un domeniu dinamic, activ si extrem de inovator cum este cel dedicat tehnologiilor si solutiilor software va puncta numeroase schimbari, lansari de produse si adoptarea unor noi directii de business in anul 2014.

Principalii jucatori ai pietei de software la nivel global vor alege, in continuare, strategii de crestere organica, asa cum puncteaza Tim Yeaton, CEO Black Duck Software. Segmentele de business care includ tehnologii OpenSource trebuie sa fie viabile, dinamice si sa determine eficientizarea activitatilor, adaptate nevoilor consumatorilor finali.

La acestea se adauga si nevoia sustinerii si cresterii comunitatilor dedicate si oferirea unui set de avantaje acestui tip de consumatori.

Guy Smith, Chief Consultant, Silicon Strategies Marketing, considera ca activitatea industriei software se va focusa asupra celor trei giganti: Microsoft, Google si Apple, fiecare dintre acestia avand obiective principale distincte: pozitionarea brandului la nivelul pietei, apararea in fata competitiei sau pastrarea „magiei” organizationale, definitorie, asa cum este in cazul Apple.

Cele mai multe dintre companiile producatoare de solutii software vor adopta directii precum: integrarea propriilor produse cu alte aplicatii informatice, focusarea asupra performantei si a indicatorilor dedicati, migrarea in cloud computing si crearea unor extensii de tip aplicatii pentru device-urile mobile a solutiilor desktop, pentru acele segmente de business pentru care acest lucru este favorabil.

Una dintre cele mai importante cifre relevante pentru urmatorii ani este data de rata de crestere a pietei software cu 97.48% pentru perioada 2014-2018 (conform www.researchandmarkets.com) la nivel global. Unul dintre factorii-cheie care determina aceasta crestere, este, cu siguranta, migrarea in cloud computing, ca forma de reducere a costurilor si de crestere a eficientei.

Cei mai importanti furnizori ai acestui segment de servicii sunt Cisco Systems Inc., Hewlett-Packard Co., IBM Corp., NEC Corp., VMware Inc., conform www.researchandmarkets.com.

Pentru piata locala, previziunile sunt pozitive, intrucat accentul va cadea pe tot ceea ce inseamna dezvoltarea industriei, lansarea produselor software la nivel local si global si promovarea pachetelor de servicii de consultanta, implementare si mentenanta.

De asemenea, aspecte esentiale vor fi infrastructura si actualizarea solutiilor informatice cu versiuni optime si eficiente, un fapt incurajat si de gradul ridicat de competitivitate specific industriei.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward