Like, click, vote

07 Nov 2016

Campania electorală văzută prin aplicații software

Like, click, vote

Campania electorală văzută prin aplicații software

Definite printr-o aparentă sezonalitate și considerate extrem de segmentate din punctul de vedere al tipologiilor de public utilizator, aplicațiile software cu rol în gestionarea și monitorizarea campaniilor politice pot include instrumente de branding, marketing și vânzări adaptate candidaților și imaginii de brand politic a acestora.

Managementul membrilor, al donațiilor și activităților de fundraising, dar și generarea și monitorizarea unei imagini pozitive sunt doar câteva dintre beneficiile unei aplicații software pentru campaniile politice, ca alternativă a fluxului de activități tradiționale.

Soluțiile software pentru campaniile politice fluidizează activitățile intrinseci procesului de cercetare, planificare, implementare și evaluare a unei campanii, permițându-i candidatului și organizației din care face parte să își gestioneze în mod eficient toate tipurile de resurse. Acesta include instrumente care le permit candidaților să urmărească activitatea și tendințele de comportament ale alegătorilor, să managerieze eforturile de fundraising implicate în campanie, să se conecteze cu voluntarii și să controleze raza de acțiune și efectele campaniei în mediul online și offline. Toate acestea, alături de acțiuni și instrumente cu rol în analiza rezultatelor obținute și transformarea acestora în indicatori eficienți ai campaniilor electorale.

Pentru ca o aplicație software să devină una validă și adaptată cerințelor unui asemenea segment de pubic, profilul acesteia trebuie să:

Unele dintre cele mai importante aspecte în achiziția unei soluții software pentru gestionarea campaniilor politice pot fi:

Poziționarea geografică

În cazul alegerilor din SUA, campaniile de direct mailing au o rată de conversie excelentă, în special în acțiuniile de strângere de fonduri pentru susținerea partidelor politice sau a candidaților. Mai exact, în campania de susținere a președintelui Barack Obama, 2/3 din fondurile colectate, mai exact din 500 milioane de dolari, au fost strânse din campanii de Direct Mailing (prin inserarea unui buton cu un click to action extrem de clar – Donate Now!). Raționamentul din spatele acestei acțiuni a inclus faptul că utilizatorii de internet care nu sunt prezenți cu un cont activ în Social Media au avut o rată de răspuns foarte bună pentru aceste activări.

De ce este benefică alegerea unei soluții software în campania politică?

Nu departe de toate aceste obiective și instrumente ce stau la baza creării și gestionării activităților de bază dintr-o campanie electorală stau serviciile de colocare (hosting), startegiile integrate puse în valoare prin Social Media, platforme centralizare cu date și acces la un parteneriat stabil cu instituțiile de guvernare.

Tehnologie <> strategie

Este extrem de important, însă, a nu se face o confuzie între ceea ce înseamnă setul de beneficii oferit de tehnologie și strategia prin care funcționează și convertește un brand politic.

 

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul