Filiala din Bulgaria a Grupului Koelner – principalul producator si distribuitor de sisteme de fixare pentru constructii la nivel mondial, a ales solutia ERP oferita de Senior Software. Decizia de a implementa SeniorERP si in cadrul Koelner Bulgaria s-a datorat beneficiilor obtinute de filiala Koelner Romania pe parcursul colaborarii cu Senior Software.
Grupul Koelner isi desfasoara activitatea pe piata din Bulgaria de peste 12 ani, oferindu-le clientilor sai aproximativ 30 000 de produse apartinand unor branduri de renume din domeniu, precum Koelner, RAWLPLUG, Modeco, Globus si altele. Dificultatile pe care Koelner Bulgaria le intampina in activitatea de zi cu zi, referitoare la lipsa conexiunii intre sistemul local si cel din Romania, capabilitatile slabe de raportare si gradul ridicat de aparitie a erorilor, au determinat managementul companiei sa implementeze si in Bulgaria acelasi sistem ERP utilizat la filiala din Romania.
“Am hotarat sa schimbam solutia utilizata anterior pentru ca tehnologia era depasita, efortul angajatilor nostri de a lucra cu aceasta era foarte mare, nu era deloc intuitiva si ne ingreuna practic munca in loc sa ne-o faca mai usoara. Aveam nevoie de un sistem usor de utilizat si de ajustat la nevoile noastre, flexibil si de actualitate, care sa faciliteze totodata comunicarea si transferul de date intre Koelner Bulgaria si Koelner Romania. SeniorERP avea toate aceste caracteristici, iar pentru ca am vazut toate beneficiile pe care le-a adus companiei din Romania nu a fost foarte greu sa decidem sa-l implementam si in Bulgaria.”, a declarat doamna Tsvetomira Petrova de la Koelner Bulgaria.
Spre deosebire de sistemul anterior, solutia ERP de la Senior Software este “intuitiva, usor de utilizat si are toate informatiile de care avem nevoie intr-un singur loc“, dupa cum declara si doamna Tsvetomira Petrova. Mai mult decat atat:
• Automatizarea fluxurilor de lucru a dus la realizarea mai eficienta a activitatilor zilnice
• Angajatii au devenit mai productivi, pentru ca numarul de erori si neintelegeri provocate de sistemul anterior au fost eliminate
• Comunicarea dintre cele doua filiale se realizeaza mult mai usor, transferul documentelor fiind posibil doar cu un singur click
• Modalitatile avansate de cautare si filtrare a datelor din ERP permit gasirea informatiilor dorite intr-un timp mult mai scurt
• Rapoartele sunt generate mai rapid, iar forma in care sunt prezentate le face usor de inteles si interpretat
Un alt aspect pozitiv al colaborarii cu Senior Software a fost serviciul de suport oferit: “Suntem foarte multumiti de raspunsurile rapide si la obiect venite din partea echipei de suport, pentru ca pune in aplicare ideile noastre si ne raspunde la orice intrebare. Reprezentantii departamentului au o atitudine orientata catre rezolvarea problemelor si sunt mereu dispusi sa ne ofere solutii, ceea ce este important atunci cand ai nevoie ca ceva sa fie rezolvat rapid. Inainte de a utiliza SeniorERP asteptam saptamani intregi pentru ca lucruri simple, dar care provocau frustrare, sa fie solutionate. Acum totul este rezolvat intr-o zi.“, a adaugat doamna Tsvetomira Petrova.
In ceea ce priveste planurile de viitor, managerii companiei isi doresc sa creasca numarul de clienti si sa consolideze relatiile cu cei existenti: “Senior Software ne va ajuta sa ne atingem obiectivele facilitandu-ne munca, asa cum a facut-o si pana acum. Acesta este tot ajutorul de care avem nevoie, restul depinde de reteaua noastra de vanzari si de situatia economica.“, a mai spus doamna Tsvetomira Petrova.