Compania CRM4YOU, specializata in distributia si implementarea produselor software de tip Customer Relationship Management (CRM) anunta lansarea pe piata din Romania a unei noi versiuni a solutiei CAS genesisWorld. Update-ul X5.0.3 include un nou set de functionalitati extrem de utile pentru consumatorii direct interesati de asigurarea unui plus de eficienta si de profesionalism in relatia cu proprii clienti.
Astfel, versiunea CAS genesisWorld X5.0.3 ofera avantaje clare utilizatorilor sai, precum: existenta unei interfete prietenoase, ce optimizeaza timpul petrecut in aplicatie, de integrare cu alte sisteme, cum ar fi Enterprise Resource Planning (ERP), introducerea setarilor de formatare a textelor. De asemenea, versiunea X5.0.3 include noi functionalitati pentru utilizatorii sistemului de operare Windows, posibilitatea utilizarii CAS genesisWorld in toate limbile disponibile sau recunoasterea codului postal pentru tarile europene.
Informatii de tipul localizarii, precum oras, judet sau stat, dupa caz, toate acestea pot fi acum completate automat pentru un numar de peste 40 de tari, afisate spre selectare in momentul introducerii codului postal.
Pentru utilizatorii chestionarelor, actualizarea aplicatiei software include posibilitatea sortarii acestora in functie de subiect, data introducerii, data la care s-au efectuat modificari sau dupa numele persoanei care a operat aceste modificari.
Actualizarile solutiei CAS genesisWorld X5.0.3 sunt valabile si pentru terminalele mobile, pentru versiunile 3.0.2 iOS si 3.0 Android.
Despre CRM4YOU
Cu o experienta de peste 10 ani în domeniul consultantei pentru solutii integrate hardware si software, membrii echipei noastre sunt gata sa va ofere cele mai bune solutii care sa satisfaca pe deplin nevoile companiei dumneavoastra .
În plus, experienta de aproape 5 ani cu produsele CAS Software AG ne-a convins sa devenim Parteneri CAS si sa venim în ajutorul dumneavoastra pentru a va sustine procesele de business din companie.
Aria noastra de cunostiinte acopera toate fazele unei implementari de succes: analiza de nevoie si analiza de business; business reengineering; project management; proiectare de solutii hardware si software; customizari si personalizari; dezvoltare de solutii la cheie pe diverse tehnologii (.NET, C#, Delphi, etc.), testare si documentare tehnica; support si helpdesk.