Kaufland lansează în România tehnologia prin care românii își vor putea face cumpărăturile rapid în magazine, folosind telefonul mobil

16 Aug 2016

Kaufland România revoluționează cumpărăturile de zi cu zi și lansează în premieră în România tehnologia digitală prin care clienții săi își vor putea face cumpărăturile în magazin folosind telefonul mobil pentru a scana produsele imediat ce le pun în coș și a câștiga astfel timp. 

Kaufland lansează în România tehnologia prin care românii își vor putea face cumpărăturile rapid în magazine, folosind telefonul mobil

Kaufland România revoluționează cumpărăturile de zi cu zi și lansează în premieră în România tehnologia digitală prin care clienții săi își vor putea face cumpărăturile în magazin folosind telefonul mobil pentru a scana produsele imediat ce le pun în coș și a câștiga astfel timp. 

Introdusă pentru prima dată în România, tehnologia oferă cumpărături mai rapide și poate fi accesată prin intermediul aplicației mobile puse la dispoziție de Kaufland, Scan&Pay, compatibilă cu toate tipurile de smartphones și care poate fi descărcată gratuit de pe platformele iOS sau Android.

Aplicația Mobile Self-Scanning ajută clienții să eficientizeze timpul petrecut la cumpărături, datorită posibilității de a scana direct codul de bare al produsului, eliminând astfel timpul de așezare a produselor pe bandă, la casă și înapoi în coș. Achitarea produselor scanate se face ulterior la o casă rapidă specială din magazin. Printre avantajele aplicației mobile se numără și posibilitatea de a vedea istoricul cumpărăturilor anterioare și scanarea produsului o singură data cu posibilitatea de multiplicare a cantității alese.

Aplicația digitala Scan & Pay reprezintă unul dintre instrumentele esențiale de omni-channel care creionează viitorul în retail, iar conform studiilor Kaufland, timpul petrecut la casa este de trei ori mai scurt.

„Ne bucurăm să introducem pentru prima dată în România acest instrument digital care schimbă modul în care facem cumpărăturile și ne permite să le dăruim clienților mai mult timp – un bun neprețuit în ziua de astăzi. Politica noastră este să ne adaptăm în permanență la nevoile clienților noștri prin tot ceea ce facem, ajutându-i să se bucure de o experiență de cumpărături de calitate, din toate perspectivele.”, explică Bogdan Alexe, Director VT Organizare Procese, Kaufland România.

Tehnologia digitală este disponibilă în magazinul Kaufland din str. Barbu Văcărescu din Capitală.


EXPERIENȚE FRESH LA KAUFLAND Ca urmare a preocupării consecvente pentru prospețime, Kaufland propune clienților săi o nouă abordare: „Trăiește fresh”, un concept bazat pe un stil de viață sănătos ce pornește de la prospețimea alimentelor consumate în fiecare zi și merge până la o nouă filosofie de viață. De aceea, Kaufland pune la dispoziție platforma digitală Kaufland.ro/traiestefresh - care oferă în permanență sfaturi de lifestyle de la specialiști: dr. Șerban Damian (nutriţionist), reţete culinare în combinații fresh de la Chef Foa, sfaturi de la Andrei Roșu (ultramaratonist) despre cum să ajungi la un stil de viaţă sănătos. Tot pe platformă, Kaufland pune la bătaie peste 500 de premii fresh, ce constau în Experiențe pentru prima dată-n viață: excursii exotice, o călătorie cu familia în SUA, o mașină electrică și altele.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

FreyaPos lansează o inițiativă de sprijinire a micilor retaileri din România. Planul Retail Smart: 100 de licențe gratuite

FreyaPos, dezvoltator de soluții software pentru Horeca & Retail, anunță lansarea unei inițiative de susținere a micilor retaileri din România prin furnizarea gratuită a 100 de licențe software de gestionare a...

Citește articolul
Softlead

Digitalizarea caselor de amanet – soluții eCommerce potrivite și module recomandate

Industria caselor de amanet a cunoscut o dezvoltare semnificativă în ultimii ani pe piața din România. Conform datelor, în 2022 cifra de afaceri din acest sector a înregistrat o creștere impresionantă de 23% comparativ cu...

Citește articolul