Depanero este primul service din România care le oferă clienților posibilitatea de a înregistra solicitările de trimitere în service a produselor ce prezintă defecțiuni și de a urmări stadiul remedierii acestora prin intermediul aplicațiilor mobile. Utilizatorii activi pot seta primirea notificărilor în timp real în ceea ce privește stadiul serviciilor de reparație, acesta având posibilitatea de a verifica în orice moment istoricul produselor aflate în service.
Cu noua aplicație, sunt eficientizați timpii și procesul de trimitere în service a unui produs defect. Începând de acum, înregistrarea unui produs pentru a fi preluat în service presupune completarea în aplicația Depanero a unui formular simplu cu trei câmpuri: marca și modelul produsului, defectul acestuia, tipul garanției.Întreaga operațiune necesită mai puțin de 1 minut.
„Clienții Depanero foloseau versiunea de mobil a site-ului pentru a-și accesa contul de client, a înregistra un aparat defect și a urmări procesul de reparație al acestuia. Am analizat acest comportament, care se înscrie în tendințele de consum ale clienților, dornici să folosească soluții tot mai simple și „on the go”, și am lasat pentru ei aplicația Depanero, disponibilă pentru iOS și Android. Le oferim astfel un plus de mobilitate și simplitate, precum și acces mult mai facil și în orice moment la stadiul produselor lor aflate în reparație”, spune Adrian Antohi, director general Depanero.
Brandul Depanero este prezent pe piaţa din România din 2014, odată cu rebranding-ul companiei Servskills, înfiinţată în 2011. Depanero livrează lunar servicii de consultanţă şi reparaţii pentru o medie de 30.000 de clienţi.