Upgrade al funcțiilor eficiente și complete oferite de varianta web
Pentru a le permite clienților o gestionare mai flexibilă și în timp real a tuturor operațiunilor, indiferent de locația unde se află aceștia, în mașină, în șantier, acasă sau la birou, Industrial Access a dezvoltat aplicația mobilă MySmartRent. Astfel, Industrial Access devine prima companie de închirieri de utilaje din România care le oferă clienților săi o astfel de soluție digitală. MySmartRent oferă o suită de funcții eficiente și complete, adaptate cerințelor clienților, și reprezintă un upgrade al versiunii web a aplicației.
”Prin intermediul MySmartRent, Industrial Access se întoarce la rădăcinile sale antreprenoriale, unde totul este aliniat intereselor clienților valoroși ai companiei, de la care învață în permanență cum să se perfecționeze și să devină mai competitivă”, spune Ștefan Ponea, Fondator - Director General, Industrial Access. “Încă de la înființarea companiei în 2005, viziunea și capacitatea de a digitaliza serviciile și activitatea ne-au propulsat într-o poziție de lider în domeniu și ne-au asigurat recunoaștere nu doar la nivel național, ci și mondial. Inovând permanent, am dovedit că o afacere românească poate deveni un reper internațional de performanță și eficiență, chiar și în domeniul construcțiilor, unde piața a suferit atât de mult în ultimii 10 ani”, adaugă Ponea.
Clienții Industrial Access pot folosi aplicația mobilă pentru a obține informații rapide cu privire la tipul de echipament închiriat, numărul de utilaje, perioada de închiriere sau alte detalii contractuale. În plus, ei au acces la facturile pentru serviciile utilizate, precum închirieri, transport sau alte servicii conexe. Prin serviciul de ofertare, ei pot monitoriza starea solicitărilor realizate. Cu alte cuvinte, asigură un panou de bord complet, care pune beneficiarul în control și îl ajută pe acesta să aibă o imagine de ansamblu, concisă, transparentă, precisă și eficientă, adaptată nevoilor sale individuale și care îi eliberează din resursele pe care, în lipsa unei astfel de aplicații, ar trebui să le aloce pentru aprovizionarea și gestiunea parcului de utilaje închiriate, pe diferite proiecte, cu diferite stadii de execuție, costuri indirecte ș.a.m.d.
Ce aduce în plus aplicația mobilă My SmartRent?
Aplicația mobilă MySmartRent aduce în plus față de varianta web opțiunea unei căutări avansate și a unei filtrări complexe a datelor conținute în contul clientului, în funcție de o multitudine de criterii alese de acesta (de exemplu, pe baza perioadei de închiriere). Un instrument puternic pentru client este oferit de posibilitatea vizualizării în timp real, pe o hartă digitală interactivă, a tuturor echipamentelor închiriate. Această facilitate îl ajută pe utilizator să ia decizii rapide, adaptate provocărilor pe care acesta le are în proiectul său: lipsă front de lucru, urmărire centralizată în timp real a gradului de folosire a echipamentelor de către echipele sale, supervizarea subcontractorilor care folosesc echipamentele în diversele faze de lucrării ș.a.m.d.
Pentru a facilita comunicarea dintre client și Industrial Access, aplicația mobilă simplifică procesul de creare a unei operațiuni. Utilizatorii pot solicita în mod rapid o intervenție de service, un retur sau o extensie de contract, având și posibilitatea de a cere suportul echipei Industrial Access din aplicație, până la nivel de management, direct și fără birocrație, trasabilitatea și rapiditatea răspunsului fiind o prioritate de prim rang. “Această ultimă facilitate confirmă angajamentul ferm de a învăța în permanență, în special din greșelile făcute, de a progresa și de a ne păstra statutul de furnizor preferat al majorității clienților noștri” – declară Ponea.
La cererea clienților existenți care folosesc deja versiunea web a portalului MySmartRent, a fost introdusă o nouă secțiune, ce conține informații detaliate cu privire la sesizările și intervențiile de service efectuate de echipele mobile de service pentru utilajele închiriate. Astfel, clienții au vizibilitate și control direct asupra vitezei de reacție în caz de defect, a calității și corectitudinii operațiilor efectuate, de la momentul înregistrării unei sesizări, până la rezolvarea integrală a incidentului, toate documentele întocmite fiind disponibile în timp real în format digital, inclusiv cu poze și rapoarte de lucru. Pentru a promova transparența cu privire la activitățile realizate, clienților le este oferită o secțiune de rapoarte cu grafice relevante, accesibilă în aplicația mobilă pentru a monitoriza rezultatele colaborării cu furnizorul sau de încredere – Industrial Access.
Aplicația este disponibilă într-o primă etapă pentru platforma Android, urmând ca în curând să fie lansată și versiunea pentru iOS (care se află în faza de testare).