Industrial Access lansează MySmartRent, prima aplicație mobilă destinată clienților B2B care închiriază utilaje de construcții

02 februarie 2018

Industrial Access, lider pe piața de închirieri utilaje pentru acces și lucru la înălțime, lansează aplicația mobilă MySmartRent, prima soluție de acest gen oferită de o companie din industria de profil clienților săi. Cu un design original și facilități moderne de gestiune și supervizare, MySmartRent le oferă utilizatorilor vizibilitate și transparență maximă și le permite să dețină un control total al operațiunilor desfășurate – 24/7.

Industrial Access lansează MySmartRent, prima aplicație mobilă destinată clienților B2B care închiriază utilaje de construcții

Upgrade al funcțiilor eficiente și complete oferite de varianta web
Pentru a le permite clienților o gestionare mai flexibilă și în timp real a tuturor operațiunilor, indiferent de locația unde se află aceștia, în mașină, în șantier, acasă sau la birou, Industrial Access a dezvoltat aplicația mobilă MySmartRent. Astfel, Industrial Access devine prima companie de închirieri de utilaje din România care le oferă clienților săi o astfel de soluție digitală. MySmartRent oferă o suită de funcții eficiente și complete, adaptate cerințelor clienților, și reprezintă un upgrade al versiunii web a aplicației.


”Prin intermediul MySmartRent, Industrial Access se întoarce la rădăcinile sale antreprenoriale, unde totul este aliniat intereselor clienților valoroși ai companiei, de la care învață în permanență cum să se perfecționeze și să devină mai competitivă”, spune Ștefan Ponea, Fondator - Director General, Industrial Access. “Încă de la înființarea companiei în 2005, viziunea și capacitatea de a digitaliza serviciile și activitatea ne-au propulsat într-o poziție de lider în domeniu și ne-au asigurat recunoaștere nu doar la nivel național, ci și mondial. Inovând permanent, am dovedit că o afacere românească poate deveni un reper internațional de performanță și eficiență, chiar și în domeniul construcțiilor, unde piața a suferit atât de mult în ultimii 10 ani”, adaugă Ponea.

Clienții Industrial Access pot folosi aplicația mobilă pentru a obține informații rapide cu privire la tipul de echipament închiriat, numărul de utilaje, perioada de închiriere sau alte detalii contractuale. În plus, ei au acces la facturile pentru serviciile utilizate, precum închirieri, transport sau alte servicii conexe. Prin serviciul de ofertare, ei pot monitoriza starea solicitărilor realizate. Cu alte cuvinte, asigură un panou de bord complet, care pune beneficiarul în control și îl ajută pe acesta să aibă o imagine de ansamblu, concisă, transparentă, precisă și eficientă, adaptată nevoilor sale individuale și care îi eliberează din resursele pe care, în lipsa unei astfel de aplicații, ar trebui să le aloce pentru aprovizionarea și gestiunea parcului de utilaje închiriate, pe diferite proiecte, cu diferite stadii de execuție, costuri indirecte ș.a.m.d.

Ce aduce în plus aplicația mobilă My SmartRent?
Aplicația mobilă MySmartRent aduce în plus față de varianta web opțiunea unei căutări avansate și a unei filtrări complexe a datelor conținute în contul clientului, în funcție de o multitudine de criterii alese de acesta (de exemplu, pe baza perioadei de închiriere). Un instrument puternic pentru client este oferit de posibilitatea vizualizării în timp real, pe o hartă digitală interactivă, a tuturor echipamentelor închiriate. Această facilitate îl ajută pe utilizator să ia decizii rapide, adaptate provocărilor pe care acesta le are în proiectul său: lipsă front de lucru, urmărire centralizată în timp real a gradului de folosire a echipamentelor de către echipele sale, supervizarea subcontractorilor care folosesc echipamentele în diversele faze de lucrării ș.a.m.d.

Pentru a facilita comunicarea dintre client și Industrial Access, aplicația mobilă simplifică procesul de creare a unei operațiuni. Utilizatorii pot solicita în mod rapid o intervenție de service, un retur sau o extensie de contract, având și posibilitatea de a cere suportul echipei Industrial Access din aplicație, până la nivel de management, direct și fără birocrație, trasabilitatea și rapiditatea răspunsului fiind o prioritate de prim rang. “Această ultimă facilitate confirmă angajamentul ferm de a învăța în permanență, în special din greșelile făcute, de a progresa și de a ne păstra statutul de furnizor preferat al majorității clienților noștri” – declară Ponea.

La cererea clienților existenți care folosesc deja versiunea web a portalului MySmartRent, a fost introdusă o nouă secțiune, ce conține informații detaliate cu privire la sesizările și intervențiile de service efectuate de echipele mobile de service pentru utilajele închiriate. Astfel, clienții au vizibilitate și control direct asupra vitezei de reacție în caz de defect, a calității și corectitudinii operațiilor efectuate, de la momentul înregistrării unei sesizări, până la rezolvarea integrală a incidentului, toate documentele întocmite fiind disponibile în timp real în format digital, inclusiv cu poze și rapoarte de lucru. Pentru a promova transparența cu privire la activitățile realizate, clienților le este oferită o secțiune de rapoarte cu grafice relevante, accesibilă în aplicația mobilă pentru a monitoriza rezultatele colaborării cu furnizorul sau de încredere – Industrial Access.

Aplicația este disponibilă într-o primă etapă pentru platforma Android, urmând ca în curând să fie lansată și versiunea pentru iOS (care se află în faza de testare).

Aplicații software recomandate

Tool pentru managementul campaniilor de marketing.

Citește tot arrow_forward

Cum te poate ajuta sistemul nostru de CRM pentru dezvoltatori imobiliari:- reduci costurile pentru dezvoltare website prezentare & administrare- automatizezi procesele interne de lucru si cresti performanta- ai ac

Citește tot arrow_forward

Evidența deșeurilor, raportare ANPM și consultanță printr-un sistem online integrat de management al deșeurilor.

Citește tot arrow_forward

Versiunea SmartCash RMS 2018 este cea mai puternica platforma SmartCash RMS de pana acum, una dintre prioritatile avute in vedere in dezvoltarea ei fiind cresterea stabilitatii si a capacitatii de procesare paralela, in special in cazul interconectar...

Citește tot arrow_forward

WinDev este un sistem informatic pentru elaborarea, analiza si calculul documentatiei tehnico-economice de executie pentru activitatea de constructii si instalatii, destinat proiectantilor, beneficiarilor, executantilor si finantatorilor investitiilo...

Citește tot arrow_forward

Sistemul informatic proiectat pentru controlul costurilor in activitatea de constructii si instalatii este o solutie IT completa si integrata care reduce considerabil eforturile tuturor departamentelor implicate oferind instrumente de analiza si cont...

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Românii au strâns peste 58 de milioane de euro cu ajutorul Revolut

Peste 138.000 de utilizatori români au deschis pușculițe digitale Vaults în aplicația Revolut

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cisco prezintă tehnologiile care vor construi Internetul viitorului

Seria Cisco 8000 este concepută să reducă costurile de construcție și de exploatare a rețelelor de mare anvergură, pentru a rula aplicații și servicii digitale cum ar fi 5G, video și cloud.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Producţie inteligentă - Algoritmii AI utilizaţi în producţie de BMW Group publicaţi pe o platformă open source

Compania publică algoritmii pe o platformă open source. +++ Acces global pentru dezvoltatorii de software. +++ Inteligenţa artificială eliberează forţa de muncă.

Citește articolul arrow_forward