Implementarea plăților cu cardul – acum gratuită pentru magazinele online construite pe platforma Opencart

27 mai 2014

Incepând de astăzi, magazinele online din România dezvoltate pe platforma Opencart pot implementa gratuit plățile online utilizând extensia oficială PayU dezvoltată de WebVenture Interactive. 

Implementarea plăților cu cardul – acum gratuită pentru magazinele online construite pe platforma Opencart

Soluția de plată se adresează atât magazinelor existente cât și celor ce urmează a fi lansate, utilizând platforma Opencart. Astfel, toți cei interesați vor putea descărca si instala gratuit extensia oficială PayU Lite pentru Opencart care facilitează plata prin card bancar (Visa, Mastercard), WireTransfer, plăți în rate folosind cardurile BRD Finance, plata online prin serviciile de internet banking integrate de PayU - BCR Click24 și Banca Transilvania BT24, plăți prin ZebraPay sau prin PayPal.

“Prin aceasta extensie venim în intampinarea e-shop-urilor care decid sa urmeze tendința naturală de generalizare a plăților online pentru cumpărăturile realizate pe internet. Dacă, conform Visa Romania, în 2013 s-au realizat 9 milioane de plăți online cu cardul, se estimeaza că în 2014 numărul tranzacțiior va crește cu peste 20%. Prin efortul susținut și expertiza echipei noastre, venim în întâmpinarea nevoilor de dezvoltare a facilităților oferite de magazinele online clienților” declară Ciprian Salceanu, Business Development Manager, WebVenture Interactive

Pentru magazinele online care doresc să pună la dispoziția clienților o gamă extinsă de servicii de plată, PayU și WebVenture Interactive oferă extensia oficială PayU Pro pentru Opencart care oferă, suplimentar față de varianta Lite, urmatoarele: plăți în rate folosind cardurile StarBT si Card Avantaj și administrarea avansată a plăților prin platforma Opencart.

“Practic, extensiile dezvoltate de partenerii noștri conțin atât cele mai populare metode de plată în rândul cumpărătorilor online, cât și servicii noi care câștigă rapid popularitate în rândul clienților magazinelor online. Este un pachet complet, care se instalează rapid și este deja testat și verificat, astfel încât magazinul poate să accepte plăți online într-un timp foarte scurt”, explică Cornel Baloleanu, Product & Implementation Manager  PayU România. Extensiile oficiale includ, de asemenea, protocoalele de comunicație LiveUpdate si IPN (Instant Payment Notification).

Conform auditului realizat de Agile Media, Opencart este a doua cea mai utilizată platformă de e-commerce în Romania, cu 2619 implementări la 19 iunie 2013.

Extensiile sunt disponibile pentru descărcare la link-ul: http://store.webventure.ro

Despre PayU
PayU Romania este principalul integrator de plati online din Romania, procesand peste 14 milioane de tranzactii incepand din 2004.

PayU sustine cresterea vanzarilor magazinelor online romanesti cu o platforma usor de folosit care integreaza servicii avansate de antifrauda, multiple functionalitati, instrumente tehnice, operationale si de marketing cu metode multiple de plata integrate intr-un singur flux financiar si operational: card bancar, carduri cu rate (Card Avantaj, Star BT, BRD Finance), transfer bancar, plati automate, plata cu 1 click, Zebra Pay, microplati si iTransfer (plata instant prin internet banking, solutie premiata pentru Pionierat in Industria Platilor fara Numerar in cadrul Galei No Cash 2014) .

De asemenea, pentru a oferi o solutie de plati online completa, compania a incheiat parteneriate cu principalele banci din Romania – Banca Transilvania, BCRS, BRD GSG, Credit Europe Bank & Raiffeisen Bank. Printre cei peste 3000 de clienti care utilizeaza solutia PayU se numara Apa Nova Bucuresti, Avon, Carrefour, Christian Tour, Cosmote, Domo, eMag, E.ON, Fashion Days, GDF Suez, ING Asigurari de Viata, Orange, Paravion, Romtelecom sau UPC.

Compania este parte a grupului PayU care desfasoara operatiuni de plati online pentru peste 18.000 de clienti pe 4 continente (Africa, America de Sud, Europa Centrala si de Est si Asia). Grupul este detinut de Naspers, al doilea jucator in industria comertului electronic la nivel mondial.

Pentru mai multe informatii, va invitam sa accesati site-ul companiei la adresa www.payu.ro, blogul PayU sau pe pagina de Facebook a companiei.

Despre WebVenture Interactive

Webventure Interactive este o agenție inovatoare de web development care dezvoltă proiecte software si web personalizate si soluții e-commerce, folosind platforme consacrate precum PrestaShop, Magento si Opencart.

WebVenture Interactive ofera servicii de dezvoltare web si software pentru proiecte de e-commerce sau pentru alte necesitati de business.

In acest moment WebVenture Interactive deserveste clienti din Romania, Germania si Belgia printre care: ProCredit Bank , Romania-Insider.com, Oberthur Technologies, Geometry Global, Leykom, Romanian Paper Distribution, Alira, Domeniile Ostrov.

Mai multe informatii puteti accesa pe site-ul companiei la adresa www.webventure.ro

Suntem o echipa de software si web si mobile development. Portofoliul nostru de servicii contine: - Analiza de business si redactarea specificatiilor software (CRM, ERP, DMS, SFA, Systems integrations); - Software development; - Web development; - Mobile development; - QA / Testing / Troublesh...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

OMS este un software de management al oportunitatilor de vanzare in cadrul echipelor construite pe urmatorul schelet: Echipa de agenti > Team Leader > Sales Manager > Sales Director.  Produsul se preteaza in gener

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Soft Net Consulting şi Postis - parteneriat pentru a simplifica transformarea digitală a comerțului

SoftNet Consulting, cel mai mare dezvoltator de servicii IT pentru afaceri din regiunea de vest a României și Postis, primul start-up LogTech din România anunță un parteneriat strategic pentru simplificarea transformării digitale a activităților de comerț.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Particularitățile unui WMS dedicat industriei de distribuție

Succesul companiilor de distribuție depinde de acuratetea și eficiența informațiilor de care dispune managementul, de controlul costurilor și satisfacția clienților. Permanenta presiune impusă de clienți impun implementarea și utilizarea unui sistem de management în cadrul depozitelor, care să permită automatizarea proceselor de efectuare a operațiunilor de recepție, livrare ș...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Kaspersky Lab protejează companiile care folosesc tehnologia blockchain împotriva atacurilor cibernetice și a fraudei

Kaspersky Lab a lansat noi pachete de servicii destinate companiilor care lucrează în industria blockchain și în cripto-economie. Proiectele de atragere de capital (ICO / STO) și casele de schimb de criptomonede au acum la dispoziție servicii personalizate, cum ar fi evaluarea securității site-ului și a aplicațiilor, training în domeniul securității, protecție îm...

Citește articolul arrow_forward