Compania românească Mobifin a ales Entersoft Business Suite, platfomă ce include soluții de tip ERP, CRM, Business Intelligence, Mobile SFA pentru optimizarea activității de distribuție a materialelor de construcții și gestiunea relațiilor cu clienții, precum și Entersoft eCommerce pentru dezvoltarea unui canal de vânzare online. Aproximativ 40% din valoarea proiectului a fost finanțată din surse alternative, puse la dispoziția Mobifin de către Entersoft și partenerii oficiali.
Prin platforma integrată ERP, CRM, eCommerce precum și pe baza funcționalităților avansate de mobilitate pe care le implementează, Mobifin va moderniza întreaga activitate, atât la nivel financiar, cât și la nivel de vânzări online, depozit comercial, gestiune rețea distribuție, gestiune forță mobilă de vânzări. Complementar, Mobifin va beneficia de o serie extinsă de rapoarte manageriale și analize de Busines Intelligence pentru ca toate deciziile de business să se bazeze pe informații precise, livrate în timp real.
„Am ajuns la un nivel de dezvoltare, unde aplicațiile mici, disparate, nu ne mai ajută. Prin urmare, avem nevoie de o soluție care să acopere toate liniile noastre de business și care să ne ofere o imagine completă asupra întregii activități. Am ales Entersoft pentru vizibilitatea și controlul pe care îl oferă prin centralizarea informațiilor din toate departamentele companiei, de la depozit până la echipa de vânzări din teren, dar și datorită referințelor pozitive primite de la alți parteneri de afaceri”, a declarat Cătălin Dumitru, Director General Mobifin.
Întregul proiect cuprinde patru etape, partea ERP urmând a fi funcțională în iulie 2014, la doar trei luni de la semnarea contractului. Implementarea soluțiilor CRM, Mobile SFA și eCommerce urmează să fie implementate de către echipa de consultanți Entersoft împreună cu echipa de proiect din partea Mobifin până la începutul anului viitor. „Mobifin se înscrie pe direcția proiectelor complexe pe care le-am derulat în ultimul an. Platforma are patru aplicații integrate nativ, colectează date în timp real, oferă un portal B2B pentru automatizarea relațiilor cu parteneri, precum și unelte mobile pentru câteva zeci de agenți de teren. Sunt încrezător ca va fi un proiect de referință”, declară Cristi Cozic, country manager Entersoft România.
Distribuția este unul dintre cele mai active domenii de activitate din piața locală și tototdată sectorul în care implementarea unui ERP modern își arată cel mai rapid beneficiile. Conform analizelor Entersoft, în companiile de distribuție proiectele de implementare a unui ERP, corelate cu instrumente de CRM, SFA și BI au o amortizare cu 40-50% mai rapidă față de media pieței.