„Rezultatele din T1 2020 sunt cele mai bune rezultate pentru un prim trimestru din istoria noastră. Începutul anului este, în general, cea mai slabă perioadă pentru noi când înregistrăm cele mai mici venituri. Anul acesta am fost nevoiți să ne confruntăm suplimentar și cu turbulențele cauzate de pandemia care a lovit România la jumătatea lunii martie. Am reacționat imediat prin adaptarea modelului nostru de afaceri, decizie ce ne-a ajutat la consolidarea poziției, deoarece clienții noștri au fost deschiși să primească expertiza noastră pentru asigurarea continuității afacerilor. Prin urmare, am înregistrat o creștere a veniturilor cu 21% și pentru prima dată în istorie, am încheiat un prim trimestru cu profit operațional”, a declarat Mihai Logofătu, CEO și cofondator Bittnet Group.
Odată cu instaurarea stării de urgență la mijlocul lunii martie, toate cursurile livrate de Bittnet Training și Equatorial Gaming au fost migrate în format live-virtual. Acest lucru le-a oferit clienților grupului oportunitatea de a continua programele de training, în ciuda carantinei. Prin urmare, doar 10% din clase au fost amânate sau anulate în a doua jumătate a lunii martie.
În ceea ce privește divizia de Tehnologie, Dendrio și Elian au înregistrat o creștere a veniturilor cu 14%, ajungând la 17 milioane de lei. Profitul operațional al diviziei tehnologice a crescut cu 1,5 milioane lei față de primul trimestru al anului 2019. Prevăzând migrația în masă către modelul de lucru la distanță din România, Dendrio a lansat inițiativa #WorkfromHome, punând la dispoziția clienților și partenerilor grupului acces gratuit la platformele Microsoft și Cisco alături de expertiza tehnică a inginerilor Bittnet Group.
Peste 40 de companii au apelat la această ofertă în perioada martie – aprilie. Adoptarea la noul model de lucru a continuat și în aprilie, când Dendrio, divizia de integrare IT&C a Bittnet Group, a intrat pe piața de e-commerce prin lansarea unui magazin online de soluții IT&C – Dendrio Shop.
Pentru 2020, Grupul urmărește venituri de 125 milioane lei și un profit net de 2,5 milioane lei. În primul trimestru din 2020, Grupul a asigurat și semnat contracte în valoare totală de 30 milioane lei. Istoric, primul trimestru al anului a fost întotdeauna cea mai slabă perioadă pentru grup. În ultimii ani, primul trimestru a contribuit cu numai 15% la totalul veniturilor consolidate generate într-un an.