În contextul actual al pandemiei COVID-19, echipa Dendrio a depus eforturi suplimentare pentru a lansa magazinul cât mai curând posibil, astfel încât să poată răspunde cererii din ce în ce mai mari de soluții de digitalizare.
Pe lângă aceasta, Dendrio lansează o nouă campanie numită „Business Continuity” în cadrul căreia, IMM-urile locale pot beneficia de o ofertă mai mare de soluții tehnologice gratuite oferite de Cisco, Microsoft și Amazon în parteneriat cu Dendrio, cu scopul de a susține digitalizarea pentru a asigura continuitatea afacerii pe perioada focarului de coronavirus. Companiile pot solicita soluții gratuite pe site-ul dedicat, la link-ul https://www.dendrio.com/solutii-pentru-continuitatea-afacerii/.
Campania „Business Continuity” este o continuare a inițiativei „Work from Home”, care s-a desfășurat între 10 martie și 10 aprilie și în timpul căreia, Dendrio împreună cu Microsoft și Cisco, au oferit soluții tehnologice gratuite și consultanță companiilor și asociațiilor românești pentru a asigura continuitatea afacerilor. 43 de companii și organizații au beneficiat de această inițiativă, una dintre ele fiind Arhiepiscopia Bucureștilor.
În contextul actual de prelungire a stării de urgență, echipa Dendrio a decis să dezvolte în continuare oferta de soluții gratuite pusă la dispoziția IMM-urilor locale pentru a le ajuta să iasă din perioada focarului cu un impact cât mai mic asupra afacerilor.
“Am pornit Dendrio Shop cu o gamă de produse hardware, software, licențe și servicii esențiale care pentru orice companie de mici dimensiuni poate însemna baza transformării digitale și o șansă în plus să depășească cu bine situația prezentă. Vom dezvolta din ce în ce mai multe produse și servicii, urmărind cu atenție nevoile pieței. Inginerii și product managerii noștri standardizează soluții care se pot implementa rapid și ușor fără a avea nevoie de cunoștințe tehnice aprofundate. De asemenea, din moment ce inițiativa noastră „Work from Home” a fost bine primită de mediul de afaceri local, am decis împreună cu partenerii noștri să oferim o serie de soluții oferite gratuit sau cu condiții comerciale speciale, tocmai pentru a veni în ajutorul companiilor mai greu încercate în această perioadă” a declarat Cristian Herghelegiu, CEO Dendrio.
Produsele și serviciile oferite în Dendrio Shop au fost selectate în special pentru a răspunde nevoilor start-up-urilor și companiilor mici și mijlocii din diverse sectoare, care trec printr-un proces de transformare digitală. Astfel, companiile pot găsi soluții IT&C pentru a-și acoperi nevoile legate de creșterea productivității echipelor, garantând inclusiv securitate informatică și conectivitate. În plus, Dendrio Shop pune la dispoziția clienților instrumente de lucru, printre care proiectare asistată sau producție grafică, precum și o serie de servicii specializate, cum ar fi servicii de migrare, servicii de adopție sau audit IT.
Clienții Dendrio Shop vor avea acces la o gamă largă de produse, licențe, pachete multivendor și servicii IT de la o varietate de furnizori de tehnologie care pot fi achiziționate dintr-un singur loc. De exemplu, produsele și serviciile oferite împreună cu Microsoft și Cisco asigură atât securitatea cât și productivitatea echipelor. Multe soluții sunt oferite sub formă de abonamente lunare, asigurând astfel, în special în contextul actual al pandemiei de coronavirus, un mediu sigur pentru a lucra de acasă cu o investiție lunară minimă. Dendrio Shop este disponibil la adresa: https://shop.dendrio.com.