Peste 80.000 de maşini din România dispun de un sistem de monitorizare prin GPS. Gradul de adoptare a serviciilor de profil a înregistrat, în ultimii ani, o creştere continuă. Compania de cloud Ymens oferă IMM-urilor o nouă soluţie accesibilă, menită să simplifice operarea flotei auto dintr-o companie.
Odată cu introducerea Autolog, Ymens pune la dispoziţia companiilor o soluţie completă pentru monitorizare online, gestionare parc auto şi acces la cea mai detaliată hartă a României, direct din browser-ul de internet. Operarea şi monitorizarea flotei auto devin, astfel, mult mai simple şi la îndemâna companiilor.
Călin Butunoi, Country Manager Ymens:
„Oamenii de afaceri din România sunt mereu în căutarea unor soluţii concrete ce duc la o mai bună administrare a resurselor companiei. Investiţiile importante în parcurile auto trebuie dublate de o capacitate ridicată de monitorizare şi gestiune a automobilelor. Noua soluţie cloud integrată în platforma Ymens răspunde complet acestor nevoi. Monitorizarea flotei auto, sugestiile de rute sau controlul parcului auto reduc costurile combustibilului cu până la 20% şi costurile operaţionale cu până la 25%.”
În România, se estimează că serviciile de monitorizare prin GPS sunt folosite pentru peste 80.000 de autoturisme din cele aproximativ 2 milioane înmatriculate de societățile comerciale (persoană juridică). Pe acest segment, piaţa a înregistrat creşteri 4 ani consecutiv iar estimările indică evoluţii ale numărului de clienţi şi în 2013.
Soluţia oferă date complete despre poziţionare, la nivel de stradă, în peste 1.300 de localităţi şi peste 63.000 de puncte de interes doar pentru România. Soluţia cloud pentru operarea flotei auto dispune şi de harta detaliată la nivel de străzi pentru alte 45 de ţări din Europa.
Soluţia Autolog este rezulatul integrării în platforma de cloud Ymens a unei aplicaţii obţinute prin parteneriatul cu dezvoltatorul software AROBS.
Voicu Oprean, CEO AROBS:
„Companiile resimt necesitatea unui sistem de monitorizare a parcurilor auto ca metoda de securizare şi cuantificare a activităţii angajaţilor dar mai ales ca instrument pentru reducerea costurilor operaţionale. Clienţii principali care apelează la un astfel de sistem provin din domenii de activitate diverse, de la distribuţie, transporturi, construcţii, industrie, agricultură şi până la pază şi protecţie sau utilităţi publice. Punctul comun îl reprezintă dispozitivele de calitate, o soluţie stabilă şi performantă, preţuri competive şi suportul acordat clienţilor. Prin parteneriatul cu Ymens dorim să oferim companiilor româneşti un acces mai facil la soluţii software specializate în gestionarea şi eficientizarea activităţilor de business.”
În perioadele de activitate intensă pentru clienţi se pot înregistra peste 1,55 milioane de kilometri parcurşi de automobile pentru care există capacitatea de a monitoriza cumulat aproximativ 4 milioane de coordonate. Utilizatorii Autolog beneficiază de rapoarte complete, pentru fiecare autoturism, ce includ foi de parcurs, rapoarte de viteze, staţionare, abateri de la rute şi de la orar. Cu ajutorul funcţiilor de raportare a consumului si notificări pentru evenimente fixe, precum reviziile tehnice, sunt eliminate costurile inutile şi întârzierile ce pot genera pierderi companiei. Odată cu adoptarea soluţiei de monitorizare a flotei auto Autolog, IMM-urile beneficiază de control activ al parcului auto şi reducerea costurilor operaţionale cu flota.
Despre Ymens
YMENS este compania de cloud care oferă soluţii pentru IMM-uri, adaptate cerinţelor mediului de afaceri din România şi dezvoltate în concordanţă cu cadrul juridic şi fiscal local. Această platformă de tehnologie cloud a fost dezvoltată în urma unei investiţii de un milion de euro. Ymens oferă aplicaţii personalizabile, compatibile şi interconectate care contribuie la eficientizarea afacerii pentru peste 10.000 de utilizatori de soluţii în platformă.
Cloud-ul este o infrastructură IT aflată într-un data center care oferă, printre altele, platforme integrate de aplicații dedicate companiilor. Soluțiile cloud pot fi accesate online, direct din browserul de internet de pe laptop sau desktop pe mobil sau tabletă, prin intermediul unor aplicații dedicate.
Pentru informații suplimentare, va rugăm accesați www.ymens.ro
Despre AROBS
Cu o experienţă de peste 15 ani pe piaţa de software şi servicii din România şi Europa, AROBS Transilvania Software este specializată în dezvoltarea de software pentru aplicaţii mobile, soluţii de localizare şi management al flotelor auto folosind tehnologia GPS, precum şi solutii de SFA şi CRM pe terminale mobile. Cei peste 300 de angajaţi ai companiei îşi desfăşoara activitatea în centre importante din ţară (Cluj Napoca, Bucureşti, Iaşi, Oradea şi Ploieşti). În 2011 AROBS şi-a extins prezenţa şi pe pieţele internaţionale prin inaugurarea de birouri locale la Budapesta şi Chişinău.