“Ca urmare a implementării sistemului Transart, consider că cel mai mult a beneficiat echipa de vânzări. Am automatizat foarte mult activitatea agenților, inclusiv aplicarea discounturilor și facturarea. În plus, acum agenții își văd permanent în HERMES, atât targetele individuale de vânzări cât și cum evoluează vânzările proprii (% vs Target), după fiecare vizită. Impactul este că își dimensionează mult mai bine comenzile, iar dacă ceva nu a mers bine pe durata vizitei la un client, își adaptează discursul încă de la următoarea vizită.” – a declarat dl Marius ȘĂULEAN, Director Vânzări - Farel Impex.
Beneficii câștigate
- Forța de vânzări din teren este acum mai bine echipată, atât cu informații complete de referitoare la istoricul relației cu clientul, la promoțiile și discounturile care se pot aplica pentru fiecare client în parte, sau cu nivelul la care a ajuns agentul în atingerea obiectivului de vânzări (target) individual;
- S-a automatizat complet procesul de vânzare la client și s-a scurtat semnificativ timpul alocat încasării banilor în timpul vizitei efectuate la client, prin generarea automată a chitanței în HERMES și listarea ei pe imprimanta mobilă din dotare;
- A crescut eficacitatea personalului Farel Impex prin ușurarea muncii pentru: operatori facturare, agenți de vânzări, gestionari și soferi;
- Se lucrează mai tehnologizat, cu multe operații automatizate pe partea de vânzări, preluare comenzi (Pre-Sales) și facturare;
- Aprovizionarea se face mai corect, iar întocmirea comenzii de aprovizionare mult mai rapid;
- Oameni cheie din companie care făceau multă muncă de operare au fost degrevați de volume mari de muncă manuală (întocmiri de rapoarte Excel) și acum se pot concentra în timpul economisit pe aspecte ce țin de dezvoltarea business-ului, pe îmbunătățirea relației cu clienții și furnizorii, pe aspecte ce țin de exploatarea la maxim a potențialului de vânzări a fiecărui magazin în parte.
- Îmbunătățirea relației cu principalii furnizori – automatizare raportări, control ambalaje returnabile, recepții marfă, comenzi de aprovizionare în baza stocului optim;
- Fluidizarea livrării mărfii din depozite: scurtarea timpului de pregătire și încărcare a mărfii în camion cu peste 40%
“Sistemul Transart ne-a ajutat să ne creștem eficiența în mai multe arii de activitate. S-au optimizat procesele interne de recepție marfă de la furnizor și cel de livrare a mărfii către clienții noștri - prin scurtarea timpului alocat cu peste 40% în ambele cazuri. La aprovizionare folosim raportul de stoc optim astfel că generăm acum comenzi de aprovizionare mai corecte, alocând un timp semnificativ mai scurt.” a declarat doamna SÁRKÁNY Helga – Analist Vânzări, coordonator implementare ERP.
Despre Farel Impex
Farel Impex este o companie cu peste 24 ani de experiență, fiind principalul distribuitor de băuturi alcoolice și nealcoolice, dar și alimente (FMCG) din bazinul Târnavelor și valea Mureșului, pe zona centrală a Transilvaniei. Compania deservește un univers de locații de peste 6000 de magazine, cu 8 depozite locale (Acățari, Târgu-Mureș, Reghin, Sighișoara, Târnăveni, Sibiu, Alba Iulia, Bistrița), având 8375 mp spațiu de depozitare și cu o flotă de 160 mașini și 51 agenți. Companie are în portofoliu branduri renumite precum: Heineken, Alexandrion, Romaqua Borsec, Jidvei, Cotnari, Red Bull, PepsiCo, Strauss, Prodvinalco, Murfatlar, Prahova Valley, Vinarte, Angelli, Budureasca, Hell, Spring Harghita, Perla Harghitei, Quantal, Angeli, Garrone, Spumante Silvania, Segarcea, dar și brandurile proprii de energizante FarelEnergy și Bomba.