eMAG, cel mai mare magazin online din regiune, a achiziţionat 80% din acţiunile firmei de curierat Sameday Courier. Sameday Curier urmărește dezvoltarea accelerată a serviciilor premium de curierat la nivel național prin investiții în tehnologie, rețea și echipă.
Un pas inteligent, prin care cel mai mare marketplace din România va gestiona serviciile integrate de comandă online, livrare, depanare și reparații.
În urma tranzacţiei, Lucian Baltaru, CEO Sameday Courier, deţine 20% din acţiuni, iar eMAG 80%, Octavian Bădescu vânzând pachetul deţinut în companie. Sameday Courier a avut în 2015 o cifră de afaceri de 1,9 milioane euro şi un profit de peste 100.000 de euro, conform datelor de la Ministerul de Finanţe. În primul semestru din 2016 compania a anunţat o cifră de afaceri de 1,34 milioane de euro şi un profit de peste 200 mii euro.
Sameday Courier îşi va continua evoluţia ca brand independent şi va continua dezvoltarea de servicii premium de curierat cum sunt: livrarea în 2 ore în mai multe oraşe din ţară, livrarea şi preluarea produselor în intervale orare, livrarea şi instalarea produselor voluminoase, livrarea seara şi în week-end.
“Piaţa de curierat a trecut în era consolidării şi creşterii rapide, în care nevoile clienţilor s-au diversificat şi specializat foarte mult. Noi am câştigat multă vizibilitate şi am crescut rapid în ultimii ani, aducând pe piaţă servicii noi de livrare. Mai departe, aveam nevoie de un partener care ne putea ajuta să gestionăm această dezvoltare rapidă. Pentru noi, tranzacţia reprezintă o recunoaştere a echipei, a calităţii serviciilor şi a potenţialului de dezvoltare pe care Sameday îl are pe piaţă.
Pe lângă noile opţiuni de livrare pentru online, vom continua dezvoltarea serviciilor şi pentru celelalte industrii precum, bancar, medical, media&advertising, poştal,” a declarat Lucian Baltaru, CEO şi acţionar Sameday Courier.
“Este un moment oportun pe piaţă şi compania poate creşte accelerat cu o investiţie importantă. Am avut mai multe oferte pe care le-am luat în calcul împreună cu Lucian pentru a găsi partenerul potrivit pentru a duce compania la nivelul următor. Cu eMAG am rezonat imediat pe două planuri: au know-how-ul operaţional care va dezvolta Sameday şi abordarea pro-client pe care ne-am însuşit-o şi noi încă de la început,” a declarat Octavian Bădescu, fondator Sameday Courier.
“Sameday Courier are o echipă valoroasă, produse bune şi o bază pe care putem construi servicii premium, complementare opţiunilor de livrare actuale, care vor aduce valoare ecommerce-ului dar şi celorlalte industrii. Vom investi în tehnologie şi echipă pentru a aduce cât mai repede aceste servicii pe piaţă. De asemenea, vom continua dezvoltarea parteneriatului strategic cu firmele de curierat din piaţă, în contextul în care numărul de comenzi creşte în ritm accelerat, cu peste 50% de la an la an,” a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.