Eaton – previziuni IT pentru 2019

25 mar. 2019 25 mar. 2019

În pofida rapoartelor sumbre legate de incertitudinea politică în 2019, vedem o mulțime de oportunități în cadrul canalului IT pentru anul următor – de la creșterea interesului pentru consolidarea securității cibernetice, până la dezvoltarea unei tehnologii inteligente stabile de către întreprinderi prin intermediul tehnologiei bazate pe inteligența artificială. 

 

Eaton – previziuni  IT pentru 2019

Dave Oddie, administrator al centrului de date & al canalului IT, Eaton:

#1 – A rămâne lider în contextul unei piețe din ce în ce mai globalizate

„Companiile mari se dezvoltă prin achiziții și prin explorarea unor noi teritorii ca urmare a globalizării. Deși modul în care acestea gestionează creșterea s-ar putea schimba pe măsură ce frontierele pieței mondiale se vor schimba în 2019, această tendință va continua să exercite presiune asupra partenerilor mai mici. Companiile care fac eforturi să se mențină pe această piață vor fi nevoite să găsească diferite tehnologii și strategii pentru a rămâne pioni importanți în piață.

„Revânzătorii și distribuitorii care resimt impactul acestei schimbări vor fi nevoiți să continue să găsească modalități noi, mai bune și mai rapide de acțiune pentru a își ajuta clienții să facă mai mult cu mai puțin – și într-un timp cât mai scurt. De asemenea, aceștia vor trebui să colaboreze cu furnizorii pentru a-și pune tehnologiile și soluțiile în aplicare. Partenerii din cadrul canalului IT care investesc în relații axate pe servicii personalizate și pe valoare adăugată au mai mult succes – și vor continua să culeagă roadele în anul următor.”

# 2 – Valorificarea talentului generației în 2019

„În anul următor ne vom confrunta cu provocări în ceea ce privește angajarea forței de muncă în cadrul canalului IT. Într-un context de incertitudine politică și rate scăzute ale șomajului, partenerii din cadrul canalului IT vor trebui să continue să găsească echilibrul între angajarea de personal calificat și, în același timp, accesibil. Elaborarea modalităților de accesare a forței de muncă din generația de astazi este esențială, însă valorificarea acestei surse de talente poate fi dificil de gestionat. Organizațiile din cadrul canalului IT vor trebui să ia în considerare diferite stimulente pentru a îi atrage forța de muncă, de la scolarizări și beneficii, până la punerea în aplicare de noi tehnologii și procese clare care pot fi flexibile în contextul schimbării. Astfel, acestea pot deveni mai atractive pentru talentul generației de astăzi, pregătind terenul pentru un an 2019 de succes.”

# 3 – Transformarea proceselor bazate pe puterea electrică în vederea creșterii eficienței energetice

„Modul digital de lucru actual «activ în permanență», înseamnă că puterea electrică este o cerință semnificativă pentru toate companiile – nu doar pentru firmele din domeniul tehnologic. De fapt, electrificarea societății schimbă rapid cerințele cu privire la puterea electrică în sens mai larg. Prin urmare, ne confruntăm cu un interes tot mai mare în ceea ce privește stocarea energiei și modalitățile de utilizare mai eficientă a acesteia. Anul următor, această tendință va continua, cu accent mai mare pe trecerea de la soluțiile de tip generator la utilizarea avantajelor stocării energiei. Acest interes tot mai mare în ceea ce privește sursele de energie și modalitatea de a deveni mai eficienți din punct de vedere energetic oferă o oportunitate reală partenerilor din cadrul canalului IT de a-și consolida poziția de partener de încredere. Aceștia se pot concentra pe modul în care pot ajuta afacerile să navigheze în acest proces de transformare a energiei, astfel încât clienții să poată profita la maximum de energia electrică pe care o dețin – reducând costurile și emisiile și protejând viitorul afacerilor.”

# 4 – Ajustarea la cererea pieței pentru modelele de livrare de tip „serviciu online”

„Tendința de «serviciu online» va continua să fie explorată în cadrul canalului IT în anul următor, deoarece oferă clienților modalități diferite de finanțare a proiectelor și soluții pentru a obține beneficii maxime. Numeroase afaceri iau în considerare căi de reducere a costurilor cu cheltuielile de operare excluzând nevoia unor cheltuieli de capital atât de mari. Pe lângă reducerea costurilor, această abordare permite afacerilor să rămână flexibile. Având în vedere evoluția tehnologică atât de rapidă, multe organizații sunt conștiente că achiziționarea unei soluții în prezent pentru utilizarea în următorii 5-10 ani le-ar putea plasa în urma concurenței în câțiva ani. Este necesară o evoluție constantă iar conceptul de «serviciu online» face posibil acest lucru – determinând interesul clienților și, prin urmare, al canalului de IT, pentru acest model de livrare în 2019.”

Perspectiva Eaton pentru 2019

În pofida rapoartelor sumbre legate de incertitudinea politică în 2019, vedem o mulțime de oportunități în cadrul canalului IT pentru anul următor – de la creșterea interesului pentru consolidarea securității cibernetice, până la dezvoltarea unei tehnologii inteligente stabile de către întreprinderi prin intermediul tehnologiei bazate pe inteligența artificială. Piața poate fi relativ stagnantă, însă prin combinarea unor niveluri mai înalte de implicare, dezvoltarea în continuare de noi clienți aliniați la o strategie clară și niveluri solide de angajament, Eaton așteaptă cu nerăbdare un alt an de creștere. În plus față de dezvoltarea relațiilor clienților deja existenți, cei nou sosiți în echipă se vor concentra pe creșterea gamei de produse și soluții pe care le vindem, precum și pe explorarea unor noi tipuri de clienți. După ce ne-am dublat cota de piață în cadrul canalului de IT pe parcursul ultimilor ani, suntem extrem de hotărâți să o dublăm din nou.”

 

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!