La primirea oricarei solicitari, Roby valideaza autorul solicitarii şi poziţia lui in cadrul organizaţiei, apoi asista angajatul, de exemplu, in alegerea clinicii dorite pentru servicii medicale sau in completarea adeverinţelor necesare, pe baza unor şabloane predefinite. De asemenea, Roby raspunde intrebarilor referitoare la diversele plati pe care angajatii doresc sa le faca, oferind detalii utile despre intregul proces de plata.
Roby primeste saptamanal peste 300 de solicitari. Chatbot-ul este gazduit in intranetul Orange Romania şi este integrat cu baza de date interna. Soluţia tehnica agreata de catre cele doua companii a generat o implementare hibrida, in care fluxurile conversaţionale sunt in cloud, iar conectorul cu bazele de date se afla in infrastructura Orange, pentru o securitate deplina a datelor.
„Roby ne ajuta sa oferim o experienta foarte buna colegilor noştri si, in acelasi timp, sa eficientizam anumite procese de HR. De asemenea, prin oferirea de raspunsuri instant la intrebari foarte des adresate de catre angajati, am crescut gradul de satisfacţie al colegilor noştri. in ultima luna, am extins cunoştinţele lui Roby astfel incat sa acoperim şi alte cereri specifice de HR, cum ar fi informatii despre beneficii.” declara Luiza Müller, HR Director Orange Romania.
„Ma bucura deschiderea Orange spre digitalizare. intr-o perioada in care digitalul devine noul normal, tehnologiile conversaţionale pot oferi un atu puternic in relaţia cu clienţii şi angajaţii.” declara Liviu Dragan, CEO DRUID.
Druid este singura companie din Romania specializata in dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip Enterprise, şi unul dintre puţinii furnizori la nivel global care acopera toate tipurile de implementari – cloud, hybrid sau on-premise. Peste 600 de şabloane conversaţionale preconfigurate pe roluri, procese şi industrii asigura lansarea in producţie in doar cateva saptamani.
Pentru mai multe informaţii accesaţi www.druidai.com