Domo alege doar operațiunile online

17 noiembrie 2015

Retailer-ul electro-IT Domo, unul dintre cei mai importanți competitori ai pieții de profil din România, direcționează toate vânzările în mediul online, renunțând la cele 75 de magazine fizice pe care le deținea până de curând.

Domo alege doar operațiunile online

Retailer-ul electro-IT Domo, unul dintre cei mai importanți competitori ai pieții de profil din România, direcționează toate vânzările în mediul online, renunțând la cele 75 de magazine fizice pe care le deținea până de curând.

Conform publicației de business Ziarul Financiar, o parte dintre magazine au fost deja preluate de com­pe­titori, iar furnizorii de electronice şi electrocasnice spun că nu au fost plătiţi, motiv pentru care nu mai livrează marfă com­­paniei care are deja probleme financiare de mai mulţi ani.

În cadrul nișei în care activează, Domo deține competitori importanți, cum ar fi Altex și gigantul Emag, cel mai bine poziționat marketplace în industrie, ce anunța atingerea pragului cifrei de afaceri de 1 miliard de euro în 2017.

Asocierile constante ale retail-erilor și jucătorilor importanți (eMag crește permanent numărul brandurilor ce comercializează produse prin intermediul marketplace-ului online și încheie parteneriate strategice și de vânzări cu branduri puternice, cum ar fi Mega Image), precum și lupta Altex de a rămâne activ pe nișa ocupată sunt factori care au dus la incapacitatea Domo de a păstra numărul impresionant de magazine fizice, în contextul creșterii vânzărilor online.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Soft Net Consulting şi Postis - parteneriat pentru a simplifica transformarea digitală a comerțului

SoftNet Consulting, cel mai mare dezvoltator de servicii IT pentru afaceri din regiunea de vest a României și Postis, primul start-up LogTech din România anunță un parteneriat strategic pentru simplificarea transformării digitale a activităților de comerț.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Particularitățile unui WMS dedicat industriei de distribuție

Succesul companiilor de distribuție depinde de acuratetea și eficiența informațiilor de care dispune managementul, de controlul costurilor și satisfacția clienților. Permanenta presiune impusă de clienți impun implementarea și utilizarea unui sistem de management în cadrul depozitelor, care să permită automatizarea proceselor de efectuare a operațiunilor de recepție, livrare ș...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Kaspersky Lab protejează companiile care folosesc tehnologia blockchain împotriva atacurilor cibernetice și a fraudei

Kaspersky Lab a lansat noi pachete de servicii destinate companiilor care lucrează în industria blockchain și în cripto-economie. Proiectele de atragere de capital (ICO / STO) și casele de schimb de criptomonede au acum la dispoziție servicii personalizate, cum ar fi evaluarea securității site-ului și a aplicațiilor, training în domeniul securității, protecție îm...

Citește articolul arrow_forward