„Domeniul juridic a început să se transforme cu ajutorul tehnologiei, care permite departamentelor juridice să își sporească eficiența, să reducă costurile și riscurile și, cel mai important, să degreveze avocații de sarcinile repetitive, astfel încât aceștia să se poată concentra pe aspectele strategice. Deloitte și Reff & Asociații au creat un ecosistem de soluții tehnologice care facilitează această transformare. Cele trei noi parteneriate ne permit să extindem acest ecosistem și să combinăm expertiza profesioniștilor în domeniul juridic și în tehnologie pentru dezvoltarea de asistenți virtuali inteligenți și de soluții de automatizare a proceselor de business”, a spus Simina Mut, Director al Centrului de Excelență Deloitte Legal.
Soluțiile vor fi create și personalizate de către experții Reff & Asociații | Deloitte Legal România și echipa de tehnologie din cadrul practicii de consultanță în management, alături de Druid, Future WorkForce și RPAbox.
„Deloitte este recunoscut drept lider global în domeniul transformării digitale și al consultanței în tehnologie, datorită competențelor distinctive și alianțelor globale cu companii specializate în tehnologie. Echipa din România are aceeași abordare, care include încheierea de parteneriate cu companii care sunt lideri locali în domeniile lor de activitate, pentru a crea soluții inovatoare ce sprijină mediul de afaceri românesc în procesul de transformarea digitală, proces absolut necesar în contextul pandemiei de COVID-19”, a spus Andrei Ionescu, Partener coordonator Consultanță și Managementul Riscului, Deloitte România.
Druid este una dintre companiile de top din România specializate în dezvoltarea de asistenți virtuali inteligenți dedicați proceselor complexe din companii. Prin intermediul platformei Druid, Deloitte România va sprijini companiile private și publice să proiecteze și să implementeze fluxuri pentru chatboți și programe de guvernanță, prin soluții complete pentru gestionarea măsurilor de instituire a moratoriului bancar, chatboți pentru departamentele juridice și de resurse umane, ușor de implementat și accesibile prin numeroase canale de comunicare, cum ar fi MS Teams, Skype, Facebook Messenger, Slack sau pagini web ale corporațiilor.
De asemenea, echipa Reff & Asociații | Deloitte Legal România va colabora cu Future WorkForce, una dintre primele companii care a dezvoltat un algoritm propriu de procesare a limbajului natural pentru limbile din Europa Centrală și de Est, pentru a crea soluții automate de revizuire a documentelor și textelor legislative. Echipa de avocați va oferi companiilor expertiza și cunoștințele necesare pentru adaptarea soluției la propriile nevoi.
În cadrul parteneriatului cu RPAbox, una dintre companiile lider în automatizarea proceselor robotizate, Deloitte România va oferi consultanță privind procesele de business pentru implementarea unei soluții care poate automatiza procesele repetitive și manuale în domeniul juridic și de guvernanță.
Aceste noi parteneriate contribuie la ecosistemul de soluții tehnologice creat de Deloitte pe plan local, care include platforma de automatizare Processo, o soluție creată de experții Deloitte ce permite companiilor să creeze modele de afaceri și de decizie și să le integreze cu sistemele pe care le folosesc deja, precum și soluțiile digitale pentru instituțiile financiare dezvoltate în cadrul parteneriatului strategic cu FintechOS.
În ultimii ani, echipa de tehnologie din cadrul practicii de consultanță a Deloitte România și-a extins competențele în domeniul automatizării proceselor robotizate (Robotic Process Automation – RPA), data analytics și în arhitectura de sisteme.
Pe plan regional, se remarcă soluțiile în domeniul juridic create de Centrul de Excelență Deloitte Legal, o echipă globală cu sediul în București, care oferă soluții inovatoare pentru clienții și profesioniștii Deloitte Legal din întreaga lume.
La nivel global, Deloitte este recunoscut de mai mulți ani drept lider în consultanță în tehnologie și în transformare digitală – acoperind toate domeniile, de la strategie și inovație la operațiuni de IT -, inclusiv prin intermediul parteneriatelor cu Apple, Facebook, Amazon, SAP, Salesforce, UiPath și alți giganți în tehnologie.