De 1 iunie, UberPitch în București

24 mai 2016

Uber anunță o idee excelentă pentru cei care au o idee de afaceri și sunt în căutarea unei validări a acesteia.

De 1 iunie, UberPitch în București

Uber anunță o idee excelentă pentru cei care au o idee de afaceri și sunt în căutarea unei validări a acesteia: pe data de 1 iunie între orele 11:00-15:00, participanții selectați din București vor putea comanda o cursă UberPITCH și un antreprenor cu experiență în domeniu, atât pe partea de startup-uri cât și ca investitor, va aștepta în mașină. Participanții vor avea la dispoziție șapte minute pentru a-și prezenta ideea de startup, după care vor avea șapte minute valoroase în care vor primi feedback. Participă și tu la prima campanie UberPITCH la nivel european! UberPITCH se va întâmpla în 21 de țări și 27 de orașe din Europa. Printr-un parteneriat cu Impact Hub Bucharest si Tech Hub Bucharest, îți punem la dispoziție opțiunea de a-ți prezenta ideea printr-o simplă apăsare de buton.

Nu ai cont? Pentru a participa, înscrie-te pe Uber.Com/App! Folosește codulPITCHBUCHAREST și ai prima cursă gratuită, în limita a 25 lei (cursa trebuie efectuată înainte de UberPITCH).

Cele mai bune idei din Europa vor avea șansa să călătorească la Berlin pentru a-l cunoaște pe Travis Kalanick, CEO Uber. Sperăm ca un antreprenor român cu o idee de startup strălucită să fie printre cei care pleacă la Berlin – vă așteptăm la UberPITCH!

Printre jurații din București se numără antreprenori și investitori de succes din România, care vor oferi feedback, sfaturi și recomandări valoroase participanților. Ne bucurăm să colaborăm pentru UberPITCH cu: Oana Craioveanu, Bogdan Iordache, Andrei Pitiș, Andrei Ostacie.

Mai multe detalii despre campanie și pentru înregistrare, cei interesați se pot înscrie aici.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward