Cum se promoveaza brandurile tech in social media?

1 iul. 2013 1 iul. 2013

Intr-un scurt clip de prezentare, Jon Iwata (Senior Vice President Marketing and Communication) sustine ca IBM nu este un rezultat al tacticilor de marketing si nu a fost niciodata definit ca un brand tehnic, asemeni produselor si serviciilor pe care le comercializeaza.

Cum se promoveaza brandurile tech in social media?

Apple nu vinde telefoane mobile sau computere. Apple vinde flexibilitate si inovatie.

Mercedes-Benz nu vinde transport, ci statut.

Intr-un scurt clip de prezentare, Jon Iwata (Senior Vice President Marketing and Communication) sustine ca IBM nu este un rezultat al tacticilor de marketing si nu a fost niciodata definit ca un brand tehnic, asemeni produselor si serviciilor pe care le comercializeaza.

In toate aceste cazuri, premisa de vanzare coincide cu intentia specialistilor in marketing si comunicare de a umaniza produsele, de a le transforma in resurse credibile, in branduri care transmit mult mai mult decat un set organizat de functionalitati tehnice, precise si uneori algoritmice.

Audienta trebuie sa se focuseze pe tot ceea ce inseamna latura interioara a unui brand definit prin rigurozitate si rigiditate.

In mod evident, cei mai multi dintre utilizatorii retelelor de socializare Facebook, Twitter, Linkedin sau Pinterest se intreaba de ce ar urmari constant un brand tehnic intr-un spatiu care ar trebui sa fie destinat eliberarii gandurilor, postarii imaginilor celor mai reprezentative sau articolelor care caracterizeaza un profil sau o pagina personala.

Exista o multime de motive ce pot determina un utilizator minim implicat in tot ceea ce inseamna tehnologia (ii poate include pe utilizatorii terminalelor mobile, gadget-urilor celor mai simple sau, dimpotriva, celor mai avansate): primirea suportului tehnic prin intermediul retelelor Social Media, aflarea celor mai noi informatii si declaratii oficiale despre un produs, posibilele probleme ale acestuia, posibilitatea utilizarii ofertelor speciale, a cupoanelor de reduceri sau a programelor de discount dedicate celor care urmaresc constant pagina sau profilul.

Mai mult decat atat, un aspect extrem de important este dat de faptul ca un canal Social Media presupune o comunicare bidirectionala, transmiterea si receptarea mesajelor se face atat de la brand la consumator, cat si invers. Astfel, impresiile si feed-back-urile concrete (redate prin testimoniale sau review-uri) despre pachetele de servicii sau despre produsele unui brand pot influenta calitatea sau deciziile de viitor, in vederea consolidarii si pozitionarii brandului respectiv.

Brandurile trebuie sa fie acolo unde audienta vizata investeste timp si atentie!

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!