Cel mai important furnizor de servicii de mercantizare si marketing in retelele de farmacii independente din Romania utilizeaza HERMES SFA - Merchandising & Marketing furnizata de Transart pe tablete Android pentru a creste eficienta si calitatea executiei.
Skills in Healthcare deruleaza in Romania „Markefarm”, cel mai amplu si inovativ program de marketing si merchandising care integeraza o retea de 1500 farmacii independente din intreaga tara si peste 10 tipuri de elemente de marketing in campanii de promovare ce pot fi personalizate in raport cu nevoile specifice ale clientilor sai – producatorii de medicamente.
Divizia de merchandising Skills in Healthcare Romania mai eficienta cu HERMES SFA
Volumul de activitati, gestionarea corecta a implementarii campaniilor in farmaciile partenere si monitorizarea permenaneta a cifrelor, evolutiei si indicatorilor de performanta au validat nevoia achizitionarii unui sistem informatic complet si specializat, accesibil de pe cele mai utilizate terminale mobile de ultima generatie.
Volumul mare de munca necesara pentru punerea in practica, monitorizarea evolutiei si controlul gradului de implementare al acestor campanii in farmaciile partenere a evidentiat inca de la inceput nevoia de a utiliza un sistem informatic specializat, utilizabil pe terminale mobile de ultima generatie.
„Inca de la lansarea proiectului, in toamna 2014, am promis producatorilor de medicamente, partenerilor nostri, un instrument prin care sa poata monitoriza evolutia implementarii campaniilor noastre comune. Provocarea cu care ne-am confruntat a fost sa le oferim o modalitate sa realizeze acest lucru in timp real. Astazi merchandiserii nostri merg in farmacii realizeaza fotografii tuturor elementelor de marketing implementate, iar aceste fotografii ajung la producator prin intermediul unui site. In acest fel se realizeaza transparenta totala asupra implementarii campaniilor.” a declarat Doina Morosan, sef Divizie Markefarm, responsabila de implementarea HERMES.
Implementarea aplicatiei Hermes SFA dureaza aproximativ o luna: cateva zile analiza si adaptarea sistemului la nevoile proiectului, maxim doua saptamani pentru pregatirea infrastructurii IT si implementarea tehnica iar la final 1-2 zile pentru instruirea oamenilor si utilizarea aplicatiei instalata pe tablete.
Beneficii implementare HERMES SFA
„Unul dintre beneficiile majore a fost faptul ca am redus foarte mult timpul alocat activitatilor administrative. Acum, pot realiza oricand in doar 1 sau 2 minute o vizita virtuala in oricare farmacie din tara. Practic, in 3-4 ore pot vizita intreg portofoliul unui merchandiser lucru care, fizic, ne-ar fi luat aproximativ 3 saptamani.”, a mai declarat Doina Morosan.
Datorita informatiilor sintetizate in baza datelor culese cu ajutorul aplicatiei Hermes, a pozelor realizate in farmacii si exploatand rapoartele oferite de HERMES, responsabilul de proiect a putut lua o serie de decizii care au modelat proiectul de-a lungul primului an de utilizare.
„Pentru ca am putut analiza rapid informatiile puse la dispozitie de aplicatia Hermes, am reusit sa identific principalele provocari cu care se confruntau merchandaserii in farmacii. Am reusit sa pun la punct un standard de lucru pentru implementarea fiecarui element de marketing. Avand aceste standarde si o metoda rapida de evaluare, am imbunatit mult calitatea de executiei la nivelul intregii retele de farmacii. Aceasta imbunatatire evident s-a vazut in satisfactia clientilor nostrii, producatorii de medicamente.” a concluzionat Doina Morosan.
Viziunea Transart
- Pornim cu o fundatie solida, facem lucrurile temeinic, verificam o data in plus si suntem atenti la detalii.
- Pentru noi este importanta stabilitatea: stabilitatea Transart, stabilitatea afacerilor clientilor nostri, stabilitatea produselor pe care le livram.
- Facem lucrurile ca pentru noi: trainic, temeinic, alegand cele mai potrivite tehnologii, platforme si echipamente.
- Suntem deschisi la imbunatatiri, dar conservatori cand vine vorba de afectarea performantei si stabilitatii produselor noastre.
- Livram solutii adaptabile la nevoile clientului, solutii ce sunt puse in valoare prin spiritul ThinkClient! al echipelor de analiza, dezvoltare, testare, implementare si suport.
- Lucram in echipa si crestem impreuna cu clientii nostri.