Cum alegem aplicația software potrivită pentru o companie de curierat?

16 May 2023

Află care sunt cele mai importante funcționalități tehnice și module ale unei soluții software dedicată curieratului și livrărilor. 

Cum alegem aplicația software potrivită pentru o companie de curierat?

Conform datelor publicat de Ziarul Financiar, premisele pieței de curierat sunt optimiste, valoarea pieței pentru anul 2022 fiind de peste 6 miliarde de lei. Principalul factor care a condus la creșterea accelerate a acestui segment este dat de interesul tot mai mare al românilor de a comanda produse online, care să fie livrate optim și eficient acasă sau la birouri. 

Industriile care au nevoie de gestionarea eficientă a segmentului de curierat

Serviciile de curierat pot fi asociate 100% unei companii specializate sau pot fi un segment complementar al unor linii de business din domeniile: retail/e-commerce, farmaceutic/medical, transport, distribuție, producție sau din Horeca (restaurante, pub-uri sau cafenele). De asemenea, companiile care oferă servicii pot utiliza cu succes aplicațiile de curierat, cum ar fi situația serviciilor de intervenții (utilități). În funcție de specificul industriei și de nevoile companiei, aceasta poate opta fie pentru o aplicație software custom (dezvoltată de la zero), fie pentru o soluție existentă, care să beneficieze de anumite module noi, personalizate. 

Care sunt cele mai importante funcționalități software ai unei aplicații de livrare/curierat?

De ce să investești într-o aplicație de curierat?

Aplicațiile de curierat implică o comunicare permanentă client-companie-livratori, iar orice întârziere sau problemă apărută poate afecta nu doar reputația, ci și lanțul operațional. De aceea, aplicațiile software dedicate au rolul de a aduce un plus de transparență și de a crește eficiența și productivitatea angajaților, reducând, în același timp, riscul erorilor.

Iată câteva beneficii pe care le aduce digitalizarea companiilor care livrează produse:

Companiile pot avea dificultăți să livreze la timp din cauza unor probleme precum programarea ineficientă a livrărilor, urmărirea imprecisă a livrărilor și comunicarea inadecvată.

Oferind vizibilitate și urmărire în timp real, programare și expediere automate, optimizare a rutei, comunicare cu clienții, analiză și raportare, software-ul de management al livrărilor poate ajuta la depășirea acestor dificultăți. Deși sunt necesare o analiză și o planificare atentă, utilizarea software-ului de gestionare a livrărilor poate crește în cele din urmă performanța de livrare, fericirea clienților și poate spori eficiența operațională.

Ai nevoie de o ofertă personalizată pentru o aplicație software dedicată curierilor și livrării? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected]

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Digitalizare IMM - Digitalizarea este un proces complex, iar IMM-urile au nevoie de ajutor și atenție

Un raport al Registrului Comerțului arată importanța IMM-urilor la nivel național, și, implicit, impactul digitalizării acestora. În 2022, IMM-urile au fost responsabile pentru 64,2% din profitul total, raportat de mediul privat...

Citește articolul
Softlead

Digitalizarea în producție: Care sunt diferențele între aplicațiile software de tip ERP și MRP?

Conform Software Suggest, 33.66% dintre utilizatorii soluțiilor software de tip ERP sunt companii de producție, acesta fiind unul dintre domeniile de activitate în care beneficiile implementării unei astfel de soluții înseamnă o...

Citește articolul