OPTI a dezvoltat o platformă care interacționează cu sute de sisteme de plăți din diferite țări și rețele de telefonie mobilă.
PROVOCĂRI
- Sutele de rețele de telefonie mobilă aveau propriile API cu caracteristici diferite.
 - Cumpărătorii jocurilor diverse din portofoliu trebuiau să aibă o experiență unitară în procesul de plată.
 - Platforma trebuia să gestioneze eficient milioane de microtranzacții.
 - Sistemul de plăți trebuia să fie fiabil, cu trasabilitate completă pentru tranzacții, inclusiv pentru rambursări financiare.
 
ETAPA 1: UNIFICAREA A SUTE DE API-URI
Primul pas a fost standardizarea interacțiunilor cu sutele de sisteme diferite ale partenerilor (în principal rețele de telefonie):
- Suport pentru API-uri HTTP și non-HTTP.
 - Metode multiple de autentificare și internaționalizare.
 - Modele multiple de interacțiune: trimiterea unei cereri și primirea unui răspuns sau descărcarea răspunsului, sau așteptarea primirii unui răspuns șamd
 - Modelarea utilizatorilor (milioane de clienți finali)
 - Modelarea procedurilor (acțiuni făcute de sau pentru un client. Ex: plata, verificarea soldului sau rambursarea)
 - Modelarea conceptelor intermediare pentru tranziția de la entitățile de nivel înalt către API-urile de nivel jos
 
ETAPA 2: UNIFICAREA FLUXURILOR ȘI A EXPERIENȚELOR CLIENȚILOR
Scopul platformei de plăți a fost să crească conversiile prin monitorizarea fluxului de vânzare. Am luat în considerare:
- Diferențele de reglementare (legislația fiecărei țări).
 - Diferențele de programare a plăților: taxe unice, taxe zilnice, taxe săptămânale etc.
 - Verificarea soldului
 - Granularitatea produsului: Una dintre miile de variante ale produsului va fi livrat după ce plata a fost efectuată
 
ETAPA 3: ASIGURAREA VITEZEI ȘI SCALABILITĂȚII
Platforma de plăți trebuia să poată gestiona sute de milioane sau chiar miliarde de plăți. Prioritățile noastre de top au fost:
- Viteza plății.
 - Regularitatea plății.
 - Resurse distribuite și scalarea orizontală.
 - Organizarea logică a resurselor tehnice
 
OPTI a măsurat și calculat impactul fiecărui modul asupra eficienței totale, alegând tehnologii testate și sigure. S-a dezvoltat de la zero un motor de programare (scheduling) a sarcinilor.
ETAPA 4: FIABILITATE ȘI TRASABILITATE
Sistemul de plăți trebuie să fie extrem de fiabil și investigabil prin:
- Istoricul plăților individuale.
 - Atomicitate și reversibilitate.
 - Acces ușor la inspecție și la jurnalul de activități.
 - Documentare și ușurință în modificare.
 
REZULTATE
STATISTICI ÎN TIMP REAL
- Sistemul este integrat cu o platformă de analitycs care permite inspecția în timp real.
 
MILIOANE DE ABONAȚI
- Utilizatorii sunt abonați și taxați la intervale regulate prin plăți mobile și SMS.
 
PROCESE DE CALITATE
- Sistemul efectuează verificări ale soldului, plăți parțiale, reîncercări de plată, amânări ale plăților și rambursări.
 
OPTIMIZARE LOCALĂ ȘI PE FUS ORAR
- Sistemul este optimizat pentru eficiență în funcție de țară, operator și fus orar.
 
INFRASTRUCTURĂ CLOUD
- Sistemul rulează în cloud pe o infrastructură scalabilă, asigurând controlul costurilor și o scalare ușoară.
 
MILIARDE DE PLĂȚI MOBILE ȘI SMS
- Sistemul suportă mai mult de o sută de milioane de microplăți pe zi.
 
TESTIMONIAL
"OPTI este un partener cheie care ne-a permis să lansăm rapid pe piață într-un moment în care echipele noastre erau la început. Atributele care descriu colaborarea noastră cu ei sunt: orientați spre rezultate, rapizi, proactivi, o etică excelentă în muncă." - PlayWing
CONTACTAȚI-NE
📞+40 774 453 302
🌐https://www.opti.ro/contact

                                



