Cooperare la cel mai înalt nivel - Globema devine Partener Premier Google for Work

14 aprilie 2015

La începutul anului Globema a devenit Partener Premier Google for Work, și, prin urmare, a devenit unul dintre cei mai apreciaţi parteneri Google. Acest "statut actualizat" este cea mai bună dovadă a competenţelor Globema în domeniul platformei Google GEO cât și un indicator al implementării cu succes a mai multor soluții bazate pe această tehnologie.

Cooperare la cel mai înalt nivel - Globema devine Partener Premier Google for Work

La începutul anului Globema a devenit Partener Premier Google for Work, și, prin urmare, a devenit unul dintre cei mai apreciaţi parteneri Google. Acest "statut actualizat" este cea mai bună dovadă a competenţelor Globema în domeniul platformei Google GEO cât și un indicator al implementării cu succes a mai multor soluții bazate pe această tehnologie.

Statutul de Google for Work Premier Partner este un tribut adus companiei Globema datorită succesului implemetărilor produselor Google GEO şi distribuţiei hărţilor Google Maps for business. Acest titlu de prestigiu este, de asemenea, un certificat al nivelului foarte ridicat de competențe al echipei Globema în domeniul serviciilor IT - de la analizele de business şi consultanţă pentru selecţia celei mai potrivite suite Google Maps API , dedicată fiecărui domeniu (imobiliare, transport și logistică, telecomunicații și multe altele). Pentru a obţine acest statut, Google for Work Premier Partner, Globema a trebuit să îndeplinească mai multe cerințe stricte.

"Parteneriatul cu Google, stabilit în urmă cu trei ani, devine în mod constant una dintre cele mai importante părți ale activității Globema. Cooperarea noastră ne-a permis să ne extindem portofoliul cu soluţii web şi date geospaţiale ce acoperă întreaga paletă a domeniilor bazate pe harţile Google. Acum suntem în căutare de noi provocări de la clienţii si partenerii noştri - fiecare proiect oferă o oportunitate de a extinde avantajele utilizării produselor Google Maps "- declară CEO-ul Globema, Marek Gondzio.

Servicii complete Google Maps

Globema activează ca Google for Work Premier Partner şi reseller autorizat în Europa de Est şi Centrală. Compania cooperează cu Google din 2012 în scopul implementării, livrării şi integrării soluţiilor de business cu API-urile Google Maps. Globema dezvoltă soluţii specializate construite pe platforma Google Maps, care pot fi utilizate pentru operațiunile interne de zi cu zi, precum și pentru activitățile de marketing și vânzări.

Despre API-urile Google Maps și Google for Work Premier Partner

Google Maps API furnizează dezvoltatorilor date de localizare la nivel mondial folosite de milioane de aplicaţii web și mobile. Prin integrarea API-urilor, dezvoltatorii pot aduce cele mai bune resurse Google Maps  utilizatorilor - o hartă cu interfață familiară, combinată cu date locale actualizate cât și imagini. Acest lucru permite utilizatorilor să se conecteze, să exploreze, să partajeze şi să acceseze informaţii nelimitate despre ceea ce se întâmplă în jurul lor.

Programul Google for Work Premier Partnet include companiile care comercializeză, acordă suport şi customizări ale soluţiilor Google for Work clienților la nivel global. Globema, făcând parte din programul Google for Work Premier Partner, beneficiază de training, suport, cât şi instrumente de implementare direct de la Google.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Globema a dezvoltat o serie de produse specifice fiecarui domeniu, bazate pe platforma GE Smallworld, ca sisteme de management al resurselor spatiale pentru companiile care administreaza diferite tipuri de retele. Produsele noastre ofera functionalitati pentru inventarierea retelei, planificarea si proiectarea de extensii ale retelei, suport...

Află mai multe

Articole IT&C similare
Softlead

De ce aplicații software are nevoie o franciză?

Conform datelor publicate de Ziarul Financiar, piaţa românească de francize s-a dez­vol­tat constant în ultimii ani, atât prin concepte create local, cât şi prin branduri internaţionale, ajungând de la 1,6 mld. euro în 2014 la 3,6 mld. euro în 2019, cu un total de 450 de...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Apivita alege Entersoft pentru a unifica activitățile de marketing, vânzări și merchandising

Creșterea și dezvoltarea companiei grecești Apivita a însemnat rezolvarea provocărilor în contextul eficienței gestionării vânzărilor, dar și oferirea unei experiențe prietenoase clienților din mediul online. Iată cum a reușit compania să răspundă noilor nevoi, prin implementarea aplicației software potrivite.- Studiu de caz -...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Potrivit estimărilor ARMO, GPeC și ale principalilor jucători din domeniu, sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,2 miliarde de euro la finalul anului 2021, cu aprox. 10% mai mult decât în 2020 când valoarea comerțului online a fost estimată la 5,6 miliarde de euro. Creșterea a fost ușor sub previziunile inițiale potrivit cărora s-ar fi așteptat o...

Citește articolul arrow_forward