1 din 4 tineri sunt în mare parte din timp online

14 aprilie 2015

Un infografic extrem de interesant publicat de www.statista.com surprinde segmentul de public care manifestă cel mai mare grad de atașament față de tehnologie, folosind constant device-uri precum tablete, smartphone-uri sau laptop-uri, indiferent de locul sau de momentul în care se află.

1 din 4  tineri sunt în mare parte din timp online

Un infografic extrem de interesant publicat de www.statista.com surprinde segmentul de public care manifestă cel mai mare grad de atașament față de tehnologie, folosind constant device-uri precum tablete, smartphone-uri sau laptop-uri, indiferent de locul sau de momentul în care se află.

Așa cum era de așteptat, generația tânără este cea care utilizează până la dependență tehnologia, unul dintre motive fiind acela al creșterii o dată cu ascensiunea fluxului tehnologic.

Conform unui studiu publicat recent de Pew Research Center, 24% dintre tinerii din Statele Unite ale Americii au confirmat faptul că pot fi găsiți constant în mediul online, prin conectarea continuă la device-urile purtabile, în timp ce 56% dintre aceștia au recunoscut faptul că se conectează de mai multe ori în decursul unei zile la Internet.

12% dintre adolescenții cu vârste cuprinse între 13 și 17 ani se conectează o singură dată la Internet în decursul unei zile, în timp ce 6% săptămânal sau chiar mai rar. Accesul este facilitat în special de device-urile mobile, 73% dintre tinerii din SUA având un smartphone. 

Cu siguranță, statisticile vor fi cu mult mai interesante după ce se va vorbi despre penetrarea în masă a pieței ceasurilor inteligente, precum Apple Watch. 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward