Carrefour se confruntă azi cu provocările distribuției pe mai multe canale. Compania a optat pentru optimizarea inventarului cu ajutorul SAS Viya care permite colectarea și procesarea datelor din magazinele sale, depozite și platformele de comerț online. Analiza acestor date duce la o îmbunătățire a prognozelor privind necesarul de marfă și a comenzilor plasate la furnizori contribuind la reducerea risipei și a stocului excedentar.
După o perioadă de testare de 18 luni, SAS Viya va fi implementată în întregul lanț alimentar Carrefour pentru a oferi echipelor de achiziție și reaprovizionare un plus de agilitate în integrarea metodelor de lucru și o îmbunătățire a prognozelor privind cererea și necesarul de marfă. SAS Viya este o soluție robustă, sigură și adaptabilă care înmagazinează și procesează volume mari de date permițând experților Carrefour să dezvolte algoritmi personalizați pentru a răspunde unor nevoi specifice.
„SAS Viya ne permite să facem un pas important în optimizarea lanțului de distribuție. Inteligența artificială va elibera echipele noastre de anumite sarcini permițându-le să acorde timpul necesar dezvoltării de strategii de prognoză diferențiate și să răspundă în cel mai bun mod nevoilor clienților, reducând, în același timp, risipa”, a declarat Franck Noel-Fontana, Director departament Prognoză Carrefour France.
SAS și partenerul său, Capgemini, vor oferi companiei Carrefour expertiza tehnică și cea de business necesare pentru implementarea acestei soluții.
„Se vorbește mult despre inteligența artificială, dar proiecte precum cel implementat de Carrefour contribuie la ancorarea acesteia în realitate”, a declarat Oliver Schabenberger, SAS Chief Operating Officer și Chief Technology Officer. „Am fost martorii unui avans incredibil în realizarea de algoritmi care pot performa, cu o precizie excelentă, acțiuni pe care le-ar face oamenii”.
Pentru a afla mai multe despre aceste soluții, descărcați broșura SAS despre Planificarea asistată a cererii prin intermediul Învățării Automatizate pentru industriile de Bunuri de Consum (Consumer Packaged Goods) și Retail.
Urmăriți compania SAS pe Twitter la adresele @SASsoftware și @SASRetail. Mai multe știri despre participarea companiei la evenimentul NRF 2019 la #SASatNRF.