Compania multinațională Carrefour a ales soluții de Inteligență Artificială (IA) oferite de SAS pentru optimizarea managementului rețelei de distribuție și reducerea risipei alimentare

21 ianuarie 2019

Gigantul retail Carrefour a ales SAS® Viya® pentru optimizarea lanțului de distribuție, acțiune care face parte din planul de transformare globală a companiei, pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor clienților prin soluții tehnologice avansate. Carrefour dorește să creeze un univers special care îmbină online-ul cu experiența din magazine, unde clienților fideli le sunt garantate și oferite produse de cea mai bună calitate la orice oră și oriunde. Utilizarea inteligenț

Compania multinațională Carrefour a ales soluții de Inteligență Artificială (IA) oferite de SAS pentru optimizarea managementului rețelei de distribuție și reducerea risipei alimentare

Carrefour se confruntă azi cu provocările distribuției pe mai multe canale. Compania a optat pentru optimizarea inventarului cu ajutorul SAS Viya care permite colectarea și procesarea datelor din magazinele sale, depozite și platformele de comerț online. Analiza acestor date duce la o îmbunătățire a prognozelor privind necesarul de marfă și a comenzilor plasate la furnizori contribuind la reducerea risipei și a stocului excedentar.

După o perioadă de testare de 18 luni, SAS Viya va fi implementată în întregul lanț alimentar Carrefour pentru a oferi echipelor de achiziție și reaprovizionare un plus de agilitate în integrarea metodelor de lucru și o îmbunătățire a prognozelor privind cererea și necesarul de marfă. SAS Viya este o soluție robustă, sigură și adaptabilă care înmagazinează și procesează volume mari de date permițând experților Carrefour să dezvolte algoritmi personalizați pentru a răspunde unor nevoi specifice.

„SAS Viya ne permite să facem un pas important în optimizarea lanțului de distribuție. Inteligența artificială va elibera echipele noastre de anumite sarcini permițându-le să acorde timpul necesar dezvoltării de strategii de prognoză diferențiate și să răspundă în cel mai bun mod nevoilor clienților, reducând, în același timp, risipa”, a declarat Franck Noel-Fontana, Director departament Prognoză Carrefour France.

SAS și partenerul său, Capgemini, vor oferi companiei Carrefour expertiza tehnică și cea de business necesare pentru implementarea acestei soluții.

„Se vorbește  mult despre inteligența artificială, dar proiecte precum cel implementat de Carrefour contribuie la ancorarea acesteia în realitate”, a declarat Oliver Schabenberger, SAS Chief Operating Officer și Chief Technology Officer. „Am fost martorii unui avans incredibil în realizarea de algoritmi care pot performa, cu o precizie excelentă, acțiuni pe care le-ar face oamenii”.

Pentru a afla mai multe despre aceste soluții, descărcați broșura SAS despre Planificarea asistată a cererii prin intermediul Învățării Automatizate pentru industriile de Bunuri de Consum (Consumer Packaged Goods) și Retail.

Urmăriți compania SAS pe Twitter la adresele @SASsoftware și @SASRetail. Mai multe știri despre participarea companiei la evenimentul NRF 2019 la #SASatNRF.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Susţineţi performanţa în business cu ajutorul sistemului ERP – Winline

Pe la jumătatea anului trecut, Institutul Naţional de Statistică a făcut publică o analiză foarte relevantă pentru mediul local de afaceri. Companiile romaneşti din Top 1000 au reuşit să genereze venituri medii mai mari cu +8% deşi au înregistrat o scădere cu 14% a numărului de angajaţi.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Gartner: Care sunt cele 4 tehnologii ce vor avea un impact semnificativ asupra e-commerce?

Potrivit Gartner, în următorii doi ani, configurația vizuală, portofelele digitale, managementul identității și accesului clienților la diverse instrumente digitale (Customer Identity and Access Management - CIAM), cât și asistenții virtuali pentru clienți (VCA) vor avea un impact ridicat asupra comerțului digital pe măsură ce adoptarea generală a acestor tehnol...

Citește articolul arrow_forward