Ce trebuie să știi despre soluțiile POS dedicate industriei Horeca?

17 martie 2021

Serviciile ospitaliere sunt redefinite continuu în ultimii ani, iar digitalizarea este unul dintre factorii care schimbă percepții, obiceiuri și experiența consumului.

Ce trebuie să știi despre soluțiile POS dedicate industriei Horeca?

Soluțiile software de tip POS (Point of Sale) sunt aplicații care procesează tranzacții, gestionează inventarul, monitorizează vânzările și susțin plățile prin card bancar, prin integrarea cu versiunea hardware, cunoscută cu același nume. Conform unui studiu Capterra, 77% dintre companiile din industria Horeca sunt mulțumite de soluțiile software de tip POS folosite, considerând că acestea aduc un set complet de beneficii întregului flux de vânzări specific.

Avantaje de business:

  • Reducerea costurilor operaționale. 
  • Creșterea vânzărilor
  • Creșterea productivității interne
  • Fidelizarea clienților 

Care sunt avantajele tehnice ale unei aplicații software de tip POS?

  • Gestionarea eficientă a produselor vândute (meniuri preparate, scanare coduri de bare)
  • Gestiunea bazelor de date în funcție de parametri specifici
  • Sincronizarea datelor în cloud
  • Raportarea în timp real a comenzilor și vânzărilor
  • Analiza rulajului, a stocurilor (inclusiv notificări primite la epuizarea stocurilor)
  • Conectarea și sincronizarea stocurilor din diverse puncte de lucru/desfacere
  • Integrare cu magazine online, programe software de contabilitate (exemplu: Saga, Winmentor etc.), aplicații software de tip ERP (Enteprise Resource Planning), cum ar fi Socrate Cloud ERP, Microsoft Dynamics, Senior Software, SAP, cu aplicații de facturare, conectare cu eMag, dar și multe altele.
  • Tipărire facturi și cupoane de reducere
  • Generare carduri de fidelitate, gift card-uri.
  • Securitatea datelor
Pe baza datelor obținute din aplicații software, industria Horeca poate crește interacțiunea cu fiecare client, generând, astfel, vânzări mai mari.  În medie, consumatorii cheltuiesc cu 46% mai mult în servicii/produse deținute de companii care investesc în programe de loialitate. Două treimi recomandă altor clienți brandurile care dețin astfel de aplicații software.

Care sunt tipurile de activități cărora le sunt indicate soluțiile software POS?

  • Restaurante/Cafenele/Baruri/Bistro
  • Hoteluri/Pensiuni/Cabane
  • Centre de beauty & spa
  • Retail (magazine)

Soluții software POS recomandate:

  • Sistem POS pentru brutării, patiserii și cofetării.
  • Sisteme POS pentru restaurante și baruri
  • Sisteme POS pentru hoteluri și pensiuni
  • Sisteme POS pentru carmangerii și băcănii
Aplicație software recomandată: Vectron POS7

Produse hardware:

  • Dispozitive fixe, mobile, periferice
  • Integrări la cerere.

37% dintre companiile din industria Horeca ce identifică nevoia digitalizării și a creșterii eficienței alocă bugete mai mari decât evaluările și așteptările inițiale. De aceea, este importantă analiza de business inițială, recomandată fiecărei companii ce achiziționează o aplicație software pentru prima dată sau care se află la o schimbare a soluției software existente. Softlead oferă pentru clienții săi servicii de consultanță primară, precum și acces la peste 600 de aplicații software dedicate companiilor specializate în diverse industrii de activitate. 

Un raport publicat în 2018 de Capterra cu privire la utilizarea soluțiilor software de industria Horeca indică un procent de 34% dintre companii care au schimbat aplicația POS din cauza faptului că nu beneficiau de funcționalitățile tehnice potrivite activității recurente și provocărilor specifice. 27% dintre respondenți au ales un alt furnizor de POS din cauza serviciilor nesatisfăcătoare de support și de mentenanță.

Pentru a beneficia de consultanță gratuită în procesul de identificare a soluției software potrivite, companiile pot completa formularul de aici sau pot trimite un e-mail pe adresa [email protected].

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward