Ce este și cât costă un lead calificat în industria IT în 2021?

07 Apr 2021

Cele mai multe dintre companiile ce dețin în portofolii produse și servicii cu adresabilitate B2B consideră că pandemia a avut un efect negativ asupra încasărilor, dar și în ceea ce privește colaborarea dintre departamentele de vânzări și de marketing.

Ce este și cât costă un lead calificat în industria IT în 2021?
Calitatea unui lead este considerată a fi cea mai importantă metrică a succesului unei companii.

Conform unui studiu publicat în 2021 de compania de lead generation Outfunnel, 46% dintre profesioniștii din departamentele de marketing și de sales simt că nu dețin o strategie unitară, aliniată.

Pentru a aduce departamentului de vânzări un număr cât mai mare de lead-uri calificate, cele mai multe companii de IT aleg strategii integrate de comunicare și poziționare, folosind cele mai cunoscute canale: e-mail marketing, Social Media, SEO (organic search), PPC (paid advertising), tele marketing, acțiuni de creare de conținut, PR sau native advertising.

Ce este un lead calificat?

În vânzarea soluțiilor software de tip B2B, un lead calificat este definit prin existența unei nevoi și a unei intenții de achiziție și de implementare software pe termen scurt sau mediu.

Comunicarea bugetului alocat, a unei liste de funcționalități tehnice, a posibilelor integrări cu alte soluții existente, existența unui consultant intern, a unui specialist IT sau a unui manager de proiect care să gestioneze activitatea de documentare, solicitare a ofertelor și de intermediere a comunicării dintre decidenții interni și companiile externe (partenere) aduc un plus întregului proces de achiziție.

Cum poate fi crescut gradul de calificare al unui lead?

6 strategii implementate de Softlead pentru fluxul de generare de lead-uri dedicat platformei.

În companiile în care departamentele de marketing și de vânzări urmăresc KPIs (indicatori de performanță) și obiective comune, încasările au crescut cu până la 73%.

Pe www.softlead.ro, companiile software au posibilitatea de a indica profilul clientului ideal și de a modifica atributele acestuia ori de câte ori strategia internă de vânzări se adaptează pieței sau portofoliului actual de parteneri.

Mai mult decât atât, o analiză a companiei 1st on the list promotion a analizat costul mediu per lead pe care îl plătește o companie de tehnologie, în funcție de mărimea sa. Astfel, costul minim este de 47$, în cazul unei firme cu 2-50 angajați, în timp ce o firmă cu 51-200 de angajați plătește 180$/lead.

Ce este și cât costă un lead calificat în industria IT în 2021?

Ce este și cât costă un lead calificat în industria IT în 2021?

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare