Care sunt tendinţele de redresare economică şi ce strategii adoptă liderii marilor companii din România pentru adaptarea la „noul normal”?

26 Feb 2021

Miercuri, 3 martie, începând cu ora 10:00, are loc prima ediţie din acest an, din seria de trei conferințe online CEO Conference – Shaping the Future  care va reuni liderii celor mai mari companii din România într-o dezbatere despre Strategy in the Disruption Storm – the Next Normal”, într-un eveniment marca Doingbusiness.ro.

 

Care sunt tendinţele de redresare economică şi ce strategii adoptă liderii marilor companii din România pentru adaptarea la „noul normal”?

În cadrul acestei sesiuni, lideri reprezentativi pentru domeniile lor de activitate vor împărtăşi din experienţa şi planurile lor de redresare şi dezvoltare a instituțiilor pe care le conduc dar şi a industriilor din care fac parte acestea pentru a oferi inspiraţie, idei şi direcţii de urmat în această perioadă pe care toți o dorim, de redresare.

Discuţiile vor porni de la prognoza Băncii Mondiale privind perspectivele de creștere economică din acest an, provocările legate de consolidarea fiscală, riscuri și oportunități pentru companiile din România, pe schimbările și tendințele din comportamentul consumatorilor și pe tehnologiile pe care le pot folosi companiile în strategia de dezvoltare și redresare.

Astfel, împreună cu invitaţii din panel, dar şi cu participanţii, vom încerca să găsim raspunsuri la intrebări precum:

Speakerii care îşi vor expune viziunea şi vor dezbate subiectele propuse în cadrul acestei ediţii, prin exemple aplicate şi soluţii implementate, sunt:

Chairman: Marius Perşinaru, CEO Antreprenor & Consultant Strategic şi Organizaţional.

Keynote Speaker: Cătălin Păuna, Senior Economist, World Bank Office în România

Ramona Jurubiță, Country Managing Partner, KPMG România

Adrian Ariciu, CEO, METRO Cash & Carry România

Florin Popa, Director B2B, Orange România

Costin Avram, General Manager - Crystal System

„Companiile și liderii lor <au zero> timp de pierdut! Pandemia a creat o provocare majoră pentru companii și pentru liderii acestora, diferită de orice s-au confruntat vreodată, forțând o schimbare bruscă a comportamentului și nevoilor clienților, a funcționarii proceselor interne și chiar a modelelor de afaceri. Liderii din toate industriile au acum provocarea de a își regândi și reseta strategia, de a fi creativi si inovatori, având o sarcină dificilă în recalibrarea afacerilor și o mare responsabilitate, atât față de propria  companie cât și față de societate.
Leadership-ul este mai important ca niciodată în mobilizarea resurselor necesare.  Astfel, ne dorim să promovăm şi să aducem de fiecare dată în faţa oamenilor de afaceri soluții concrete, experiențe valoroase și autentice”, declară Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro & Kompass România.

Evenimentul va fi transmis live, cu ajutorul unei platforme online interactiva online, care permite inclusiv interacțiunea video cu participanții, aceștia având posibilitatea de a intra în direct pentru a adresa întrebări şi mesaje speakerilor, folosind microfonul si camera video a propriului dispozitiv. Înregistrarea la eveniment se poate face pe pagina evenimentului: www.ceoconference.ro.

Partenerii evenimentului sunt: Orange Romania, METRO Cash & Carry, Crystal System, KPMG Romania, World Bank Office in Romania, Kompass Romania, iar British Romanian Chamber of Commerce ne este alături în calitate de Organizație Suport.

Promovarea evenimentului este susținută de parteneri de prestigiu, precum: AGERPRES, Financial Market, Spațiul Construit, SPOT Media, Cariere Online, Jurnalul de Afaceri, Prahova Business, Bucuresti Business, Jurnal de Craiova, Ziarul de Iași, Softlead.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul