Care sunt aplicațiile software de care are nevoie o companie de livrări?

09 Jul 2020

Serviciile de livrare se regăsesc în domenii de activitate variate, fie ca obiectiv principal de business, fie ca o extensie, ce ajută la creșterea numărului de clienți și a vânzărilor.

Care sunt aplicațiile software de care are nevoie o companie de livrări?

Astfel, în industrii precum curierat, horeca sau retail se regăsește nevoia de a digitaliza fluxul de livrare, în contextul în care acesta nu funcționează de sine stătător, ci este o componentă activă a business-ului.

Care sunt modulele de bază pe care trebuie să le aibă o aplicație software dedicată livrării?

Interfața web – dedicată companiei care livrează

Aplicație mobilă

Dedicată livratorului

Dedicată clientului final

În funcție de tipul afacerii, se pot efectua integrări suplimentare cu aplicații software și instrumente care să genereze o creștere a vânzărilor, precum și eficiența și productivitatea companiei. Astfel, pot fi dezvoltate module dedicate fidelizării clienților, interconectării cu activitatea din bucătării (pentru industria Horeca), cu soluții software de management al flotelor de mobilitate (autoturisme, biciclete, trotinete), module de management al stocurilor sau scannere de coduri de bare.

Cât costă o aplicație de livrare?

În funcție de suita de module de care un business are nevoie, precum și de perspectivele pe termen mediu și lung, există mai multe opțiuni de evaluare a bugetelor și costurilor aferente.

Astfel, se poate opta pentru o plată de tip one time (o singură dată), cu acces la un număr limitat de licențe și de beneficii, iar în acest caz costurile pornesc de la 500 Euro, la care se adaugă abonamente lunare de mentenanță, support și dedicate creșterii numărului de livratori.

Pentru companiile care necesită o soluție software complexă, cu multiple conturi dedicate livratorilor, cu puncte de lucru diferite, cu module de management al flotelor auto sau cu integări specifice modelului de business, costurile sunt personalizate în funcție de cerințele finale.

O a treia opțiune de cost este cea a dezvoltării de la zero a unei soluții, care să fie 100% pliată pe viziunea și pe modelul de business al companiei.

Pentru o ofertă completă în acest sens, dar și pentru detalii cu privire la implementări personalizate, clienții interesați pot completa formularul de mai jos sau pot trimite un e-mail pe adresa [email protected] pentru a primi consultanță gratuită în vederea alegerii soluției potrivite!

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul