Astfel, în industrii precum curierat, horeca sau retail se regăsește nevoia de a digitaliza fluxul de livrare, în contextul în care acesta nu funcționează de sine stătător, ci este o componentă activă a business-ului.
Care sunt modulele de bază pe care trebuie să le aibă o aplicație software dedicată livrării?
Interfața web – dedicată companiei care livrează
- Modul dedicat gestionării produselor
- Modul pentru administrarea comenzilor, clienților și voucherelor/promoțiilor
- Modul procesare plăți online
- Modul administrare locații
- WebSite de prezentare dedicat clienților, prin care se poate comanda online, de tip eCommerce
- Modul facturare
- Modul rețetar (gestionarea rețelelor utilizate în bucătărie)
- Managementul centrelor de cost
- Modul CRM dedicat (identificarea clientului în funcție de numărul de telefon, istoricul comenzilor)
- Modul de management al furnizorilor
- Integrare cu centrale telefonice, pentru preluarea rapidă a comenzilor plasate la telefon
- Modul de management al flotelor auto
- Rapoarte (de vânzări, ale celor mai solicitate produse, al sezonalității/orelor cu cea mai mare cerere, a zonelor intens traficate din perspectiva livării)
Aplicație mobilă
Dedicată livratorului
- Modul notificări pentru livrări alocate
- Hartă integrată, pentru definirea traseelor și a rutelor eficiente
- Review-uri
- Rapoarte (număr livări, eficiență, rating-uri etc.)
Dedicată clientului final
- Managementul contului de utilizator
- Istoricul comenzilor
- Listare produse
- Plasare comenzi online
- Coș de cumpărături
- Integrare cu procesatori de plăți, pentru plata cu card
În funcție de tipul afacerii, se pot efectua integrări suplimentare cu aplicații software și instrumente care să genereze o creștere a vânzărilor, precum și eficiența și productivitatea companiei. Astfel, pot fi dezvoltate module dedicate fidelizării clienților, interconectării cu activitatea din bucătării (pentru industria Horeca), cu soluții software de management al flotelor de mobilitate (autoturisme, biciclete, trotinete), module de management al stocurilor sau scannere de coduri de bare.
Cât costă o aplicație de livrare?
În funcție de suita de module de care un business are nevoie, precum și de perspectivele pe termen mediu și lung, există mai multe opțiuni de evaluare a bugetelor și costurilor aferente.
Astfel, se poate opta pentru o plată de tip one time (o singură dată), cu acces la un număr limitat de licențe și de beneficii, iar în acest caz costurile pornesc de la 500 Euro, la care se adaugă abonamente lunare de mentenanță, support și dedicate creșterii numărului de livratori.
Pentru companiile care necesită o soluție software complexă, cu multiple conturi dedicate livratorilor, cu puncte de lucru diferite, cu module de management al flotelor auto sau cu integări specifice modelului de business, costurile sunt personalizate în funcție de cerințele finale.
O a treia opțiune de cost este cea a dezvoltării de la zero a unei soluții, care să fie 100% pliată pe viziunea și pe modelul de business al companiei.
Pentru o ofertă completă în acest sens, dar și pentru detalii cu privire la implementări personalizate, clienții interesați pot completa formularul de mai jos sau pot trimite un e-mail pe adresa [email protected] pentru a primi consultanță gratuită în vederea alegerii soluției potrivite!