Care sunt aplicațiile software de care are nevoie o companie de livrări?

09 iulie 2020

Serviciile de livrare se regăsesc în domenii de activitate variate, fie ca obiectiv principal de business, fie ca o extensie, ce ajută la creșterea numărului de clienți și a vânzărilor.

Care sunt aplicațiile software de care are nevoie o companie de livrări?

Astfel, în industrii precum curierat, horeca sau retail se regăsește nevoia de a digitaliza fluxul de livrare, în contextul în care acesta nu funcționează de sine stătător, ci este o componentă activă a business-ului.

Care sunt modulele de bază pe care trebuie să le aibă o aplicație software dedicată livrării?

Interfața web – dedicată companiei care livrează

  • Modul dedicat gestionării produselor
  • Modul pentru administrarea comenzilor, clienților și voucherelor/promoțiilor
  • Modul procesare plăți online
  • Modul administrare locații
  • WebSite de prezentare dedicat clienților, prin care se poate comanda online, de tip eCommerce
  • Modul facturare
  • Modul rețetar (gestionarea rețelelor utilizate în bucătărie)
  • Managementul centrelor de cost
  • Modul CRM dedicat (identificarea clientului în funcție de numărul de telefon, istoricul comenzilor)
  • Modul de management al furnizorilor
  • Integrare cu centrale telefonice, pentru preluarea rapidă a comenzilor plasate la telefon
  • Modul de management al flotelor auto
  • Rapoarte (de vânzări, ale celor mai solicitate produse, al sezonalității/orelor cu cea mai mare cerere, a zonelor intens traficate din perspectiva livării)

Aplicație mobilă

Dedicată livratorului

  • Modul notificări pentru livrări alocate
  • Hartă integrată, pentru definirea traseelor și a rutelor eficiente
  • Review-uri
  • Rapoarte (număr livări, eficiență, rating-uri etc.)

Dedicată clientului final

  • Managementul contului de utilizator
  • Istoricul comenzilor
  • Listare produse
  • Plasare comenzi online
  • Coș de cumpărături
  • Integrare cu procesatori de plăți, pentru plata cu card

În funcție de tipul afacerii, se pot efectua integrări suplimentare cu aplicații software și instrumente care să genereze o creștere a vânzărilor, precum și eficiența și productivitatea companiei. Astfel, pot fi dezvoltate module dedicate fidelizării clienților, interconectării cu activitatea din bucătării (pentru industria Horeca), cu soluții software de management al flotelor de mobilitate (autoturisme, biciclete, trotinete), module de management al stocurilor sau scannere de coduri de bare.

Cât costă o aplicație de livrare?

În funcție de suita de module de care un business are nevoie, precum și de perspectivele pe termen mediu și lung, există mai multe opțiuni de evaluare a bugetelor și costurilor aferente.

Astfel, se poate opta pentru o plată de tip one time (o singură dată), cu acces la un număr limitat de licențe și de beneficii, iar în acest caz costurile pornesc de la 500 Euro, la care se adaugă abonamente lunare de mentenanță, support și dedicate creșterii numărului de livratori.

Pentru companiile care necesită o soluție software complexă, cu multiple conturi dedicate livratorilor, cu puncte de lucru diferite, cu module de management al flotelor auto sau cu integări specifice modelului de business, costurile sunt personalizate în funcție de cerințele finale.

O a treia opțiune de cost este cea a dezvoltării de la zero a unei soluții, care să fie 100% pliată pe viziunea și pe modelul de business al companiei.

Pentru o ofertă completă în acest sens, dar și pentru detalii cu privire la implementări personalizate, clienții interesați pot completa formularul de mai jos sau pot trimite un e-mail pe adresa [email protected] pentru a primi consultanță gratuită în vederea alegerii soluției potrivite!

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward