Candy Crush Saga – câștiguri de 3.9 milioane de dolari pe zi

06 septembrie 2018

Datorită acțiunilor utilizatorilor aplicației de jocuri, Candy Crush Saga se bucură de încasări de 3.9 milioane de dolari pe zi, prin aplicațiile disponibile în GooglePlay și AppStore. conform unui studiu publicat de Sensor Tower. 

Candy Crush Saga – câștiguri de 3.9 milioane de dolari pe zi

Ceea ce este interesant este faptul că în aceeași perioadă a anului trecut, aplicațiile mobile de gaming au înregistrat o creștere cu 7%.

Candy Crush Saga deține o cotă aproximativ 62% din veniturile totale menționate, fiind urmată de Soda Saga (31%) și de Jelly Saga (7%), toate trei însumând aproape 25% din cota de piață dedicată jocurilor de profil.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward