Anul 2020 aduce o serie de noi provocări și oportunități pentru mediul de afaceri din România: debutul pregătirilor pentru noul ciclu de programare bugetară al UE, reconfigurarea pieței unice europene după desprinderea Marii Britanii, iar pe plan intern un nou set de priorități și politici publice. Transformările prin care trec Uniunea Europeană și piața unică reprezintă o ocazie unică pentru antreprenorii români de a propune soluții pentru a fructifica noile oportunități ce se profilează la orizont.
Evenimentul Business Days București 2019, ce va avea loc în perioada 11-12 decembrie, capitalizează resursele și cunoștințele acumulate în cadrul uneia dintre cele mai mari comunități de antreprenori și experți din România, formate și consolidate în decursul unui deceniu de activitate pe piața locală. Participanții – antreprenori, manageri, profesioniști, dar și studenți și reprezentanți ai mediului academic –, vor avea astfel ocazia unică de a lua contact cu speakeri de top și vor beneficia de acces gratuit la peste 20 de instrumente de lucru în afaceri: metodologii, metode inovatoare pentru optimizarea proceselor de lucru ale managerilor, aplicații de creștere a productivității și eficienței, delegarea de competențe, pentru automatizarea proceselor de marketing etc.
Business Days București 2019 va explora, alături de speakeri și invitați de marcă, teme extrem de importante și de actuale: impactul tehnologiei asupra businessului și în viața personală a fiecăruia dintre noi, regândirea conceptului de „customer engagement” și a recrutării de personal în era digitală, instrumente moderne de planificare și management, critical thinking, rolul inovației ca factor de diferențiere, strategii de dezvoltare a afacerii (ca parte a unui masterclass), strategii câștigătoare de marketing în mediul digital, automatizarea proceselor de afaceri, leadership etc.
De asemenea, evenimentul le va prilejui celor de față ocazia de a lua parte la 15 ore de networking și interacțiuni cu circa 700 de antreprenori și manageri cu experiență, de la toate nivelurile: CEO, director general, directori și manageri seniori și executivi din middle management, din companii de toate dimensiunile, de la corporații multinaționale si companii antreprenoriale, la startupuri locale.
Printre invitații acestei ediții a Business Days se află nume reputate din mediul de afaceri antreprenori de succes, investitori sau seniori consultanti, cu peste 18 ani de expertiza, precum antreprenorul Marius Ghenea, Radu Georgescu, Dragoș Anastasiu, Silviu Hotăran, Iancu Guda, Andrei Pitis, Dan Mocanu, Petre Nicolae, Daniel Metz, Dragos Petrescu, Rucsandra Hurezean, Cristian Secosan, Alex Cernătescu, Radu Atanasiu, Sorin Faur, Alexandru Lapusan, Radu Lupaș sau Cristian China-Birta .
Pentru detalii si inscrieri se poate accesa link-ul: www.businessdays.ro/evenimente/bucuresti-business-days-11-12-decembrie-2019/tipuri-de-acces, iar in periada urmatoare este activ discountul de very early bird de 15%.
Cât de mult doresc antreprenorii să se implice în viața publică?
Evenimentul Business Days București 2019, ce se va derula în perioada 11-12 decembrie, va readuce astfel în dezbatere o serie de teme importante pentru mediul local de afaceri: dincolo de aspectele legate de administrarea afacerii și a riscului de business într-o piață emergentă precum cea românească, ce rol pot juca oamenii de afaceri în construcția proiectului de țară? Ce abilități antreprenoriale lipsesc sau sunt deficitare în interiorul clasei politice și ce contribuție ar putea avea mediul de afaceri la formularea și implementarea de politici publice coerente și orientate spre dezvoltare? Este cariera publică o opțiune pentru oamenii de afaceri care și-au văzut proiectele realizate și acum își doresc să facă ceva pentru societate în ansamblul ei? Care sunt zonele de politici publice care ar putea beneficia cel mai mult de aportul de cunoștințe și experiență al mediului de business?
Ce contează când faci afaceri în România?
De altfel, opiniile antreprenorilor colectate de către Business Days identifică factorii contextuali drept elementele cele mai importante pentru succesul sau eșecul unei afaceri în România: după infrastructură, mentalitatea oamenilor și sistemul de educație sunt cel mai adesea invocate de către antreprenorii locali ca factori cu impact asupra businessului propriu. Conexiunile corecte au fost, de asemenea, indicate ca fiind un element mai important decât gestionarea banilor pentru succesul unei afaceri, în vreme ce principala provocare adusă de transformarea digitală este, în viziunea oamenilor de afaceri români, identificarea tehnologiilor adecvate pentru dezvoltarea companiei.