Asos introduce tehnologii de realitate augmentată pentru a ajuta clienții să identifice măsura corectă a hainelor

20 Jan 2020

Trenduri în e-commerce la nivel global

Asos introduce tehnologii de realitate augmentată pentru a ajuta clienții să identifice măsura corectă a hainelor

Cunoscut ca fiind unul dintre cei mai importanți jucători online din industria de retail globală, Asos anunță testarea unui instrument cu ajutorul cărora clienții să identifice facil ce tip de model de haine ar fi potrivite în funcție de specificul corpului lor.

See My Fit le permite cumpărătorilor să vizualizeze un produs vestimentar pe un model care are aceleași coordonate ca ale clientului (înălțime, statură, greutate etc.), pentru a stabili dacă li s-ar potrivi și lor. Strategia implementării unei astfel de funcționalități are în vedere scăderea retururilor și creșterea valorii coșurilor de cumpărături online.

Modulul See My Fit este dezvoltat în parteneriat cu o companie israeliană, Zeekit, specializată în aplicații de tip Augmented Reality (AR). De-a lungul timpului, Asos a investit constant în module și funcționalități care să susțină experiența achiziției online.

 

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare