Apple plănuiește achiziționarea aplicației Shazam

09 Dec 2017

Cifrele reale ale achiziției vor fi anunțate în cursul săptămânii viitoare, compania fiind evaluată la 400 de milioane de dolari

Apple plănuiește achiziționarea aplicației Shazam

Suma totală pare a fi, însă, semnificativ mai mică în comparație cu ultima rundă de investiții preluată de Shazam, moment la care compania era evaluată la aproximativ 1 miliard de dolari. În total, Shazam a beneficiat de peste 140 de milioane de dolari în investiții, începând din anul 2002.

Shazam este aplicația cu ajutorul căreia pot fi recunoscute denumirile pieselor audio. Lansat în 1999, serviciul presupunea apelarea numărul de telefon 2580 de pe telefonul mobil și apropierea acestuia de un difuzor ce transmitea o melodie, urmând ca utilizatorul să primească un SMS ce conținea numele piesei și artistul. Șase ani mai târziu, în anul 2008, Shazam era una dintre primele aplicații ce puteau fi descărcate din Apple Store. Apetitul crescut pentru alăturarea  audio-video nu i-a lăsat indiferenți pe creatorii Shazam, așadar serviciul a fost extins către tot ceea ce urma să fie SHazam TV.

În prezent, Shazam conectează peste 120 de milioane de utilizatori (lunar).
A durat peste 10 ani pentru a atinge pragul de 1 miliard de tag-uri, alte 10 luni pentru a atinge 2 miliarde și alte 3 luni pentru a depăși 12 miliarde.
În prezent, sunt peste 1800 de artiști verificați în aplicație. Shazam este folosit de peste 20 de milioane de ori de-a lungul unei zile.
În medie, în aplicație sunt înregistrate peste 1 milion de click-uri pe ad-urile afișate.
Shazam are în prezent 25 de angajați. 
Shazam este folosit în 190 de țări.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul