Apple plănuiește achiziționarea aplicației Shazam

09 decembrie 2017

Cifrele reale ale achiziției vor fi anunțate în cursul săptămânii viitoare, compania fiind evaluată la 400 de milioane de dolari

Apple plănuiește achiziționarea aplicației Shazam

Suma totală pare a fi, însă, semnificativ mai mică în comparație cu ultima rundă de investiții preluată de Shazam, moment la care compania era evaluată la aproximativ 1 miliard de dolari. În total, Shazam a beneficiat de peste 140 de milioane de dolari în investiții, începând din anul 2002.

Shazam este aplicația cu ajutorul căreia pot fi recunoscute denumirile pieselor audio. Lansat în 1999, serviciul presupunea apelarea numărul de telefon 2580 de pe telefonul mobil și apropierea acestuia de un difuzor ce transmitea o melodie, urmând ca utilizatorul să primească un SMS ce conținea numele piesei și artistul. Șase ani mai târziu, în anul 2008, Shazam era una dintre primele aplicații ce puteau fi descărcate din Apple Store. Apetitul crescut pentru alăturarea  audio-video nu i-a lăsat indiferenți pe creatorii Shazam, așadar serviciul a fost extins către tot ceea ce urma să fie SHazam TV.

În prezent, Shazam conectează peste 120 de milioane de utilizatori (lunar).
A durat peste 10 ani pentru a atinge pragul de 1 miliard de tag-uri, alte 10 luni pentru a atinge 2 miliarde și alte 3 luni pentru a depăși 12 miliarde.
În prezent, sunt peste 1800 de artiști verificați în aplicație. Shazam este folosit de peste 20 de milioane de ori de-a lungul unei zile.
În medie, în aplicație sunt înregistrate peste 1 milion de click-uri pe ad-urile afișate.
Shazam are în prezent 25 de angajați. 
Shazam este folosit în 190 de țări.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward